PSZCZELA DOLINKA POMARAŃCZOWA WANILIA - RECENZJA

Cześć. Uwielbiam świece - zwłaszcza w sezonie jesień/zima. Na spotkaniu blogerek przez przypadek w moje ręce trafiła świeca od Pszczelej Dolinki o zapachu pomarańczowa wanilia, miałam dostać delikatną frezję, ale zrządzeniem losu to właśnie Pomarańczowa Wanilia  trafiła do mnie. To co urzekło mnie od samego początku to wygląd świec, naprawdę prezentują się świetnie.


Świeca miała  palić się około 18 godzin. Wykonana ze 100 % naturalnego wosku pszczelego. Pięknie udekorowana przyznacie? 

Co sądzę o świeczce?

Przykro mi, ale nic dobrego. Poza jej wyglądem kiedy ją otrzymałam dalej było już tylko gorzej.. Zapach po odpaleniu prawie niewyczuwalny. Wypaliła się bardzo nierównomiernie, niestety nie obyło się bez rozlania gorącego wosku, akurat wtedy paliłam ją na kwadratowym dużym talerzyku uff...



Na szczęście http://www.pszczeladolinka.pl/ ma również inny asortyment niż świece...

Moje ulubione i tanie świece to te dostępne w Biedronce La Rissa oraz Bolsius , a jakie są Wasze?

6 komentarzy:

  1. jest piękna i pewnie cudnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety zapach ma niewyczuwalny - pisałam w notce

      Usuń
  2. Wygląda pięknie, ale cóż poza tym to z tego co czytam nic ciekawego ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądała ładnie...szkoda, że tak nierównomiernie się paliła i że nie pachniała....

    OdpowiedzUsuń