TIMOTEI LAKIER DO WŁOSÓW WYMARZONA OBJĘTOŚĆ

Cześć. Dziś zapraszam na recenzję lakieru do włosów TIMOTEI WYMARZONA OBJĘTOŚĆ.


Lakier ze 100% naturalnym ekstraktem z pestek guarany i żywicy roślinnej. Utrwalenie 24h.
Ma zapewniać objętość oraz kształt naszym włosom. 



 Atomizer działa sprawnie, rozpyla produkt delikatnie.

Pojemność 300ml. Cena regularna  około 14 złotych.

MOJA OPINIA:

Lakier to typowy średniaczek.
Ogromny plusem jest jego zapach - przyjemny i delikatny. Nie skleja włosów, wręcz powiedziałabym, że sprawia, iż są miękkie. Utrwalenie jest bardzo średnie... może sprawdzi się lepiej na krótkich włosach. Zawiera filtry UV i aktywne składniki, które chronią nasze włosy przed szkodliwym promieniowaniem. Efekt jaki uzyskacie stosując ten lakier jest bardzo naturalny. Niestety w moim przypadku objętości to on nie dodaje. Łatwo go wyczesać z włosów. 

Używacie lakieru do włosów?

Komentarze

  1. ja sporadycznie uzywam lakieru do wlsow .. jedynie przy wiekszych imprezach ;) tego z timotei jeszcze nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i używam bardzo sporadycznie-raz na jakiś czas:)
    Fajnie się sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam lakier z Timotei i dla mnie był jednak za słaby...

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam żadko lubie pianki i żele do układania włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lakierów nie używam, jakoś nie widze potrzeby ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko używam lakierów do włosów, mam jakieś miniatury, które w zupełności wystarczają na moje niewygórowane potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :P Ale moja mama często używa i wiem, że nie była zadowolona z tego :/

      Usuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM