VASELINE - RECENZJA PRODUKTÓW

Cześć. Dziś przychodzę z recenzją produktów Vaseline. Podzielę się moimi wrażeniami z używania balsamu do ciała w sprayu Spray Moisturiser Cocoa Radiant z serii Intensive Care™ oraz
Intensive Care Healthy Hands Stronger Nails
- kremu do rąk .


Na początek krem do rąk.


 Krem ma sprawiać, że nasze dłonie będą wyglądały na zdrowe, paznokcie będą mocniejsze, oczywiście ma nawilżać, zapobiegać rozdwajaniu paznokci, a do tego wszystkiego szybko się wchłaniać.

 Pojemność 75ml. Cena regularna około 9 zł .



MOJA OPINIA:

Mała, zgrabna tubka, a w niej krem, który cudownie pachnie...Konsystencja średnia - w kierunku rzadkiej. Błyskawicznie się wchłania - za co ogromny plus, nie lubię kiedy muszę długo czekać by krem zdążył się wchłonąć w moje dłonie. Nie zauważyłam, by wpłynął na stan moich paznokci, ale ostatnio nie mam z nimi problemów. Nie zgodzę się z niektórymi osobami, które mówią, że krem w ogóle nie nawilża - robi to bardzo dobrze, a jeśli zależy nam na mocniejszym efekcie po prostu nakładamy bawełniane rękawiczki i trzymamy 15 - 20 minut jako maseczkę. Dla mnie krem jest super, idealny i ładnie pachnie.

BALSAM W SPRAYU

 Pojemność 190ml, cena regularna około 26 zł, często na promocji za 16-17 zł.


 Na uwagę zasługuje wygodny aplikator- atomizer, wystarczy przekręcić i już możemy cieszyć się delikatną mgiełką balsamu - byłam bardzo zaskoczona jak ładnie rozpyla się ten produkt.

Jest dość rzadki, ale taka jego formuła - balsam w sprayu.
Zapach mi strasznie nie odpowiada - czuję chemiczną nutę.
Sama aplikacja bezproblemowa, wchłanianie - super szybkie.
Działanie - szczerze mówiąc nie jest to głęboko nawilżający balsam do ciała, ale też nie taka jego rola. Sprawdzi się, jeśli nie macie mocno suchej skóry. 
Ciało wygląda promiennie - kosmetyk zostawia na ciele delikatną poświatę, ale uważam to na plus.


PODSUMOWANIE: balsam w sprayu, to fajna alternatywa, możecie szybko pokryć całe ciało

krem do rąk - bardzo fajny, szybko wchłaniający się produkt, który rzeczywiście działa

Znacie produkty Vaseline?

13 komentarzy:

  1. Jak dotąd nie używałam jeszcze żadnego produktu tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice blog.

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam osobiście, ale składy to mają nie za ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie produkty te sa totalną nowością

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio kupiłam ten balsam w sprayu i bardzo m się spodobał już po pierwszej aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, że jeszcze nie miałam tych produktów...co się wybieram po zakupy...to zapominam...

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś widziałam u siebie w Rossmannie jakiś zestaw Vaseline za 10 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja skóra nie lubi kosmetyków typu "parafina w parafinie" ale warto wiedzieć, że są na rynku takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie mogę sobie z tymi sprayami poradzić. Mam wrażenie, że część produktu ląduje poza moim ciałem :-/ Chociaż vaseline jeszcze nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Od czasu jak odkryłam balsamy pod prysznic, klasycznych juz praktycznie nie używam. Gdzieś już sie na niego natknęłam i byłam ciekawa jak się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń