Zapach od CARLO BOSSI DENY Gold

Cześć. Dziś zapraszam na post dotyczący wody perfumowanej Carlo Bossi o nazwie DENY Gold. 


Woda spakowana jest w kartonik, jej pojemność to 20 ml. Buteleczka szklana z wygodnym atomizerem:


Zapach z kategorii kwiatowo- owocowych. 
Nuty głowy: jabłko, zielone nuty, mandarynka, brzoskwinia
Nuty serca: drzewo cedrowe, kwiat pomarańczy, toffi. jaśmin
Nuta bazy: wanilia, paczuli, malina, drzewo sandałowe.

80%  Vol

Moja opinia:
Polubiłam się z zapachem DENY Gold. Oczywiście trzeba chwilę odczekać, najpierw jest alcohol. Zapach rzeczywiście jest kwiatowo-owocowy. Na skórze utrzymuje się kilka godzin.
 Jeśli chodzi o ubrania to jestem rozczarowana, na drugi dzień już nic nie czuć. Dla mnie to zapach elegancki, odrobinę słodki, choć może to dziwne, ale wyraźnie czuć też drzewne nuty. Woda będzie idealna na wieczór. Dodatkowym atutem jest flakonik, mały i poręczny, bez problemu zmieści się nawet w kopertówce. Bardzo trudno mi opisywać zapachy, ale ten jest ładny i godny polecenia.

Lubicie wody perfumowane o takiej pojemności? Często nosicie je w torebce?
Pozdrawiam:)

13 komentarzy:

  1. Moje nuty zapachowe:) ciekawi mnie ten zapach i fajnie jak go polubiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam z tej serii Crystal i trwałość jest zaskakująca, na ubraniach pachnie tygodniami!

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach w moim guście :) lubię takie pojemności do torebki idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna pojemność do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się zdarza tego typu wody bądź roletki nosić zawsze przy sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam, lubiłam i zawsze nosiłam przy sobie. Świetne rozwiązanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i wiesz co? masz rację idealny jest na wieczór ! :)
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Flakonik rzeczywiście przyjemny. Ja z Carlo Bossi mam L'amore.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię ich zapachów, żaden mnie nie przekonuje :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy zapach, myślę, że mógłby się mi spodobać :)

    OdpowiedzUsuń