ŁAGODZĄCY KREM POD OCZY SYLVECO

Witam. Jak już kiedyś Wam pisałam kremy pod oczy idą mi jak woda, a to dlatego, że wieczorami nakładam sporą warstwę tego typu kosmetyku pod oczy , zainwestowałam w krem marki Sylveco i cóż... trochę się zawiodłam, ale o tym poczytacie poniżej.



Łagodzący krem pod oczy marki Sylveco chroni delikatną skórę, zmniejsza cienie i poprawia sprężystość. 
Wszystko za sprawą składników aktywnych: ekstraktu z chabru bławatka, świetlika łąkowego,  kory brzozy, masła shea, oleju arganowego, skwalanu, oleju sojowego, z pestek winogron oraz witaminy E.

Produkt o pojemności 30ml kosztuje w granicach 27-30zł.

MOJA OPINIA:

Bardzo podoba mi się szata graficzna ( opakowanie ) - bardzo minimalistyczne, ale czytelne. Sam krem znajduje się w buteleczce z pompką co ogromnie sobie chwalę, bo jest to bardzo wygodne, nie lubię grzebać w słoiczku, tubka jeszcze przejdzie, ale najlepsza pompka. Produkt jest bezzapachowy i absolutnie nie podrażnia.
Ma bardzo lekką, szybko wchłaniającą się konsystencję, taka formuła średnio mi się podoba, wolę gęstsze, za wyjątkiem kremu GoCranberry - to ideał. 
Jak pisałam jestem troszkę rozczarowana, krem średnio nawilża moją skórę pod oczami, jak nałożymy na noc grubszą warstwę jest ok, ale cieniutka warstwa już nie powoduje tego efektu. 
Do tego krem w moim przypadku w ogóle nie zmniejsza cieni pod oczami, na co bardzo liczyłam.
Sprężystość skóry rzeczywiście się poprawiła, okolica oczu stała się bardziej napięta i wygładzona.
Generalnie znam tańsze kremy o takim działaniu, więc pieniążki polecam zainwestować w coś innego.


Jakie kremy pod oczy polecacie? Macie swoich ulubieńców?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. Szkoda, że jednak Cię rozczarował. Nie zawsze można sobie pozwalać na grubsze warstwy ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś o nim myślałam, ale recenzje mnie nie przekonują do jego kupna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie spisał :(
    Na noc właśnie zalecane jest, żeby stosować go grubą, białą warstwą, w formie maski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i jak dla mnie on nic nie robi ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi osobiście bardzo przypadają do gustu ich produkty , polecam wypróbowac ten https://eko-banka.pl/pl/p/SYLVECO-OCZYSZCZAJACY-PEELING-DO-TWARZY-75ml/926 , pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go, ale na mojej skórze nie było praktycznie żadnego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że się nie sprawdził. Za mną "chodzi" on od jakiegoś czasu, ale muszę się jeszcze nad nim zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie stosuję na razie kremów pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie ten krem był wystarczajacy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM