APIS OCZYSZCZAJĄCY PŁYN MICELARNY

Witam. Przychodzę do Was z recenzją produktu APIS - oczyszczającego płynu micelarnego do demakijażu twarzy i oczu. Od takich kosmetyków oczekuję tego, aby szybko i skutecznie usuwały makijaż, nie podrażniały oczu i były wydajne. O moich wrażeniach na temat tego produktu poczytacie niżej, zapraszam.


 Lekki, bezzapachowy płyn, który łagodnie, ale skutecznie usuwa makijaż bez konieczności spłukiwania. Delikatna formuła płynu wzbogacona kwasem hialuronowym, ekstr. z aloesu i mimozy. Nawilża, łagodzi, przyjemnie odświeża, a dzięki neutralnemu pH nie narusza bariery ochronnej. Pozostawia skórę gładką, miękką i dokładnie oczyszczoną.


Skład:

aqua, polyglyceryl-4 caprate, glycerin, sodium hyaluronate, mimose extract, aloe extract, phenoxyethanol, caprylyl glycol


Butelka z pompką 500ml. Cena w promocji 29,90 zł do kupienia tutaj

MOJA OPINIA:

Płyn bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu i oczyszczaniem naszej skóry. Jest wyjątkowo delikatny i nie wywołuje żadnego podrażnienia. Sprawdził się także w okolicach oczu - nie wystąpiło żadne pieczenie. Radzi sobie nie tylko skutecznie, ale i szybko. Zmywając nim oczy, wystarczy wylać trochę na płatek i przytrzymać chwilę, co ważne nie rozmazuje on makijażu, a dokładnie zmywa tusz. Często zdarzało mi się przy innych płynach, że musiałam coś poprawiać, tu nie ma takiej potrzeby. 
Wydajność jest na bardzo przyzwoitym poziomie, pojemność 500ml to rozwiązanie bardzo dobre - nie muszę ciągle martwić się, że produkt szybko się skończy, a wiadomo, że przy codziennym demakijażu trochę płynu nam idzie. 
Ale żeby nie było tak słodko, a zgodnie z prawdą to jedyne do czego mogę się doczepić to fakt, że produkt ma pompkę - na początku myślałam, że będzie to super sprawa, ale niestety trzeba nieźle się napracować, aby płyn wylądował na waciku ( trzeba go odpowiednio podłożyć ), bo za pierwszym razem jak nacisnęłam na pompkę to produkt wylądował na rękach. Na szczęście możemy odkręcić pompkę i normalnie wylewać płyn na wacik. 
Jeśli szukacie skutecznego, szybkiego i nie podrażniającego płynu do demakijażu to polecam. Nie pieni się i pozostawia twarz dokładnie oczyszczoną.

Znacie produkty APIS? 




12 komentarzy:

  1. Poznałam Kilka produktów Apis i przyznam,że fajnie sprawowały się. Tego akurat nie znam ...ale i cena i działanie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki kompletnie nie znam, ale płynów micelarnych mam ogromny zapas i nie wiem jak dam radę zużyć. Czytam o innych produktach, ale na razie nic z tej kategorii nie będę kupować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Apisem to ja się średnio lubię, ale być może w najbliższym czasie coś od nich przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tego produktu i tez wole bez pompki ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie po drodze mi z produktami apis...

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktycznie nie znam tej marki. Kiedyś miałam jedynie ich balsam do ciała, ale był taki sobie ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki z linii profesjonalnej tej marki, zwłaszcza kwasy.

    OdpowiedzUsuń
  9. z opisu wynika, że ciekawie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. markę znam, ale nie testowałam niczego od nich ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja kompletnie nie znam tej marki, ale czytałam nie raz że jej produkty są godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger