BEAUTY CREW - TANIE PĘDZLE

Cześć. Dziś o pędzlach... do mojej kolekcji pędzli HAKURO dołączyły dwa egzemplarze firmy BEAUTY CREW - pędzel do korektora BCP-81 i pędzel do różu BCF-32. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i przeczytania mojej skromnej opinii na ich temat.


Pędzel do różu BCF-32. Klasyczny, skośny pędzel do aplikacji produktów pudrowych, może być stosowany do aplikacji różu, bronzera. Wykonany z miękkiego, naturalnego włosia. Posiada błyszczący trzonek w kolorze czarnym , spłaszczoną skuwkę z wytłoczonym logo.
Długość pędzla 19cm
Długość włosia 2-3,3cm




 Pędzel  do korektora BCP-81 - przeznaczony do precyzyjnej aplikacji korektora, pudru lub rozświetlacza.
Kształt małej kulki, wykonany z włosia syntetycznego, gęstego. Idealny do rozprowadzania produktu w małe, trudno dostępne miejsca np. okolice oka. Logo wytłoczone na pędzlu.
Długość pędzla 18cm
Długość włosia 1,5cm
 


MOJA OPINIA:

Pędzle bardzo polubiłam, biorąc pod uwagę ich niską cenę - pędzel do różu kosztował 16 zł, a do korektora 12 zł są naprawdę bardzo dobrym wyborem. 
Zacznijmy od ich wyglądu - dla niektórych jest on tandetny, mi wizualnie pędzle odpowiadają, wiadomo nie są najlepsze, ale też nie szpecą. Są dobrze wykonane, włosie jest dobrze trzymane. To co różni je od pędzli Hakuro to na pewno ich waga - są dużo lżejsze. Niestety napisy szybko się ścierają ( ale z niektórych Hakuro również ).

Pędzel do różu nie gubi włosia, nie drapie - a wręcz przeciwnie jest bardzo mięciutki, szybko schnie. Do jego minusów możemy zaliczyć fakt, że po myciu lubi się troszkę odkształcić, jednak bardziej chodzi mi tu o pojedyncze odkształcenia kilku włosków niż całości. Pracuje się nim bardzo dobrze.

Pędzel do korektora to jednak mój faworyt - aplikacja korektora jeszcze nigdy nie była tak bajeczna - pędzel, przez swój rozmiar bez problemu dociera do kącika oka, a ja akurat mam tam spore zasinienie.
Nie gubi włosia, nie drapie, nic się z nim nie dzieje po myciu, szybko schnie. 

Podsumowując: żałuję, że tak późno skusiłam się na pędzle tej marki. Wiadomo mam tylko dwa egzemplarze, ale strasznie jestem ciekawa innych modeli. Sporo z pędzli BEAUTY CREW zbiera dobre opinie w sieci. Myślę, że są tańszą alternatywą dla drogich pędzli. Nie są pozbawione małych wad, ale biorąc pod uwagę cenę warto je mieć.

Pozdrawiam:*

15 komentarzy:

  1. Jak jesteś zadowolona - to najważniejsze. Ja kupiłam pędzelek do bronzera z Avonu i tez bardzo dobrze mi służy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoje Hakuraki odstawiłam na bok i używam jedynie pędzli z Sunshine Minerals. Moge pokusić się o stwierdzenie ze lepsze od Hakuro i o wiele tańsze. W przyszłym tyg wstawie o nich notke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ich ciekawa, bo ceny zachęcają!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny nagłówek KASIU :) a pędzli jestem ciekawa!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale to zasługa Natalki http://www.jakpiekniebyckobieta.pl/

      Usuń
  5. Mam obecnie taki zestaw pędzli, że nieprędko coś kupię, jak juz to jakieś nietypowe pędzle, których jeszcze nie posiadam. Do róży najlepiej się u mnie sprawdza jajko z Real Techniques lub Zoevy, natomiast korektor nakładam po prostu palcami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez długi czas również nakładałam korektor palcami, ale pędzlem jest znacznie szybciej i wydaje mi się, że jest przy tym większe krycie

      Usuń
  6. Piękne zmiany Kasiu :) z ciekawości zamówię i spróbuję, najbardziej lubię pędzle Hakuro i marzę o Zoevie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem wierna pędzlom Hakuro, raz skusiłam się na innej firmy i są beznadziejne, włosie wychodzi i bardzo drapią

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie potrzebuję tylu pędzli, ale słyszałam o nich dużo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przerzucilam sie na Zoeve i poki co sa to jak dotad najlepsze pedzle ever jakie mialam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam tylko 2 pędzle. Do różu i do nabierania podkładu z buteleczki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi to praktycznie każde pędzle odpowiadają, bo nie używam ich zbyt często :) Mam taki mały zestawik z Biedronki i nie narzekam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Widuję te pędzle w różnych sklepach internetowych ale jeszcze na żaden się nie skusiłam.. Chyba czas to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, chyba trochę bym się bała :)

    OdpowiedzUsuń