BIELENDA ZMYSŁOWA WIŚNIA MASŁO DO CIAŁA

Hej. Dziś recenzja masła do ciała o kuszącej nazwie zmysłowa wiśnia , producentem jest BIELENDA
 ( KOSMETYKI NATURALNE ) . 

Opis:

Aksamitnie kremowe masło do ciała to idealny sposób na poprawę wyglądu i kondycji skóry. Masło zostało wzbogacone o olej z czarnej porzeczki o silnych właściwościach regenerujących, przeciwstarzeniowych i ochronnych na skórę. Dodatkowa zawartość ekstraktu z wiśni oraz betainy wyraźnie poprawia wygląd skóry, nawilża ją i rewitalizuje. Uelastycznia naskórek, sprawia, że ciało jest miękkie i gładkie. Zapach zmysłowej wiśni poprawia samopoczucie i nastraja pozytywnie. 





MOJA OPINIA:

Po przeczytaniu opisu producenta zdziwił mnie fakt, że na 5 miejscu w składzie mamy parafinę, a po co nam ona skoro rzekomo masło ma mieć takie wspaniałe składniki i działanie? No cóż ...
Przejdźmy dalej. Zapach jest dość dobry, choć nie powalił mnie na kolana, po kilku dniach znudził mi się. Konsystencja jest bardzo fajna, choć dla mnie nie jest to konsystencja masła, a raczej balsamu. Szybko się wchłania. Nawilżenie jest średnie, nie zauważyłam, by masło działało cuda. Nie jestem przekonana do tego produktu , choć  znam wiele gorszych. Widziałam te masełka ostatnio w kauflandzie za 9,99zł - pojemność to 200ml, jest kilka wersji zapachowych. Mnie nie porwało, zużyłam je i tyle.


Znacie te masełka z Bielendy ?

Komentarze

  1. Bardzo lubię to masło i ...jego zapach

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnego masełka tej marki
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ok, ale szalu nie robi, zapach przecietny, nawilzenie tez, zadna rewelacja, choc po tej marce liczylam na cos znacznie wiecej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam peeling z tej serii - pachnie zdecydowanie lepiej. W ogóle zauważyłam taką zależność, że jak dana wersja zapachowa ma warianty: peeling i masło to zawsze masło jest gorsze pod względem zapachowym. Wygrała w konkursie zestaw Tutti Frutti - masło pachnie chemicznie, a peeling całkiem rzeczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiśniowe zapachy to ja lubię, ale tej wersji jeszcze nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć aby nie kupować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za masełkami, więc ich nie kupuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy, ale kto wie :)

    Zapraszam na rozdanie <3
    http://kraina-kobiecosci.blogspot.com/2015/11/wielkie-mae-rozdanie-7112015-7122015.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystko co wiśniowe więc na pewno rewelacja :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam wersję malinową i byłam zauroczona! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię wiśniowe kosmetyki,ale na temat tego masełka się nie wypowiem :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM