CLEANIC PIELĘGNACYJNY ZMYWACZ DO PAZNOKCI W CHUSTECZCE

Hej. Swego czasu bardzo głośno było w blogosferze o pielęgnacyjnym zmywaczu do paznokci w chusteczce marki Cleanic.
Nie zawiera on alkoholu ani acetonu, za to w składzie znajdziemy olejek migdałowy i wit.E i  F.
Jedna chusteczka ma wystarczyć do zmycia 10 paznokci pomalowanych ciemnym lakierem.
Ma pielęgnować i natłuszczać paznokcie.
Wszystkie te zapewnienia są bardzo obiecujące jak za cenę 1,29 zł - czy magiczna chusteczka naprawdę działa?





MOJA OPINIA:

Jak wiecie ostatnim czasem na moich paznokciach najczęściej gościł bordowo - brązowy lakier marki Golden Rose. Standardowo do jego zmycia używałam biedronkowego zmywacza z pompką, jednak skusiłam się na nowość dla mnie, czyli zmywacz w chusteczce.
Jakie było moje zaskoczenie kiedy zobaczyłam chusteczkę i poczułam jej zapach - nie pachnie acetonem, ale zapach jest dość dziwny, mój wrażliwy nos wyczuwa tam jednak jakieś chemiczne nuty.
Możecie przytrzymać chusteczkę na paznokciu i poczekać po czym ściągnąć warstwę lakieru. Ja jednak delikatnie pocieram i tak pozbywam się lakieru.
To naprawdę działa! taki zabieg jest bardzo przyjemny i bezproblemowy, lakier zostaje dokładnie usunięty. 
Jest to wygodna forma również ze względu na to, że możecie precyzyjnie doczyścić płytkę paznokcia i skórki - jeśli macie z nimi problem i zdarza się Wam upaćkać je lakierem.
Dodatkowo po zmywaniu taką chusteczką na paznokciach pozostaje delikatna, natłuszczona warstewka - nie ma mowy o wysuszeniu, po prostu pielęgnacja:)
Ja od czasu do czasu na pewno sobie taką przyjemność zafunduje.
Polecam.

Stosowałyście takie rozwiązania - zmywacze do paznokci w chusteczce?

8 komentarzy:

  1. miałam chusteczki z innej firmy i całkiem neizłe rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  2. to bardzo fajne rozwiązanie, mam dokładnie taka chusteczkę :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam go i bardzo lubię od kilku miiisęcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam zmywacza do paznokci w formie chusteczki, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jedną sztuke do wypróbowania, była w którymś z pudełek, ale jeszcze nie testowałam. Na pewno jednak się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu, jednak kiedyś skusiłam się na zmywacz z FM bez acetonu, ale za to pielęgnujący. Niestety, to było zwykłe, że sie tak ordynarnie wyrażę g....o. Żeby cokolwiek zmył to musiałam się zdrowo napracować, a od nasączonego nim wacika piekły mnie opuszki palców. W końcu zaczęłam zmywać paznokcie ręką uzbrojoną w rękawczkę, aż wreszcie niedokończona butelkę wyrzuciłam do kosza, mimo, że nie lubię wyrzucać niedokończonych produktów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger