FITOMED TONIK NAWILŻAJĄCY

Cześć. Dziś moja recenzja na temat toniku do twarzy od Fitomed. Przeznaczony jest do cery suchej i wrażliwej. Zawiera składniki aktywne takie jak: wyciąg ziołowy z lukrecji gładkiej, prawoślazu, lipy, owsa, alantoinę, d - pantenol, kompleks nawilżający.
Lukrecja ma właściwości zatrzymujące wodę w naskórku. Skóra po zastosowaniu toniku ma być gładka, napięta i mieć zdrowy połysk. Produkt nie zawiera barwników. 





Pojemność 200 ml , cena około 8-9 zł.

MOJA OPINIA:

Tonizowanie skóry jest dla mnie bardzo ważnym elementem pielęgnacji.
 W moje ręce wpadł tonik marki Fitomed, po wielu pozytywnych recenzjach postanowiłam go wypróbować i przyznaję był to strzał w 10 tkę.
Zacznijmy od opakowania - plastikowa buteleczka z zamknięciem typu klik, jest przezroczysta - widzimy ile produktu zostało. Skład bardzo dobry, wymienione przeze mnie wyżej składniki aktywne mówią same za siebie. Zapach toniku jest bardzo przyjemny dla nosa, używam go przez to znacznie częściej i nie mogę się doczekać momentu aż znów po niego sięgnę.
 Produkt ten niesamowicie odświeża moją skórę, ale także bardzo mocno nawilża, wydaje mi się zbędne używanie kremu ( jednak zdrowy rozsądek wygrywa ). 
Buzia jest ukojona, niedoskonałości szybciej się goją. Do tego kosmetyk jest wydajny, czego chcieć więcej...Absolutny fenomen, ulubieniec na lata. Musicie go mieć.

Moja przygoda z marką Fitomed dopiero się zaczyna, co polecacie, chętnie coś wypróbuję...
Pozdrawiam Kochane:*

13 komentarzy:

  1. chyba też będę musiała go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten do cery mieszanej i tłustej i super się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie się zastanawiałam nad nim, ale ostatecznie wybrałam ten do cery suchej i wrażliwej

      Usuń
  3. Kupiłam go, ale jeszcze nie używałam. Na razie używam toniku z kwasem migdałowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś chętnie go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że się z nim polubiłaś :) ja jeszcze nie miałam okazji testować nic z Fitomed ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten tonik, działa rewelacyjnie i jest bardzo wydajny :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ;) polecam Ci też płyn lawendowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten produkt, chętnie po niego sięgnę. Toniki dopiero od niedawna stosuję, wcześniej temat zupełnie olewałam, aż spróbowałam - dosłowniew tym roku i widzę pozytywną różnicę na buzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubiony i jak na razie nie sięgam po inne toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze! ;) i nie potrzeba kremu... fajna opcja! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger