GOLDEN ROSE WOW 54

Cześć. Wiele osób polecało mi lakiery marki Golden Rose, postanowiłam zakupić swój pierwszy egzemplarz, zdecydowałam się na kolor nr 54 i serię Wow.
To seria lakierów w miniaturowych opakowaniach o perłowych, matowych oraz brokatowych odcieniach.

Lakier ma pojemność 6 ml, mała i urocza buteleczka zasiliła moje skromne lakierowe zbiory.





Odcień na moich paznokciach prezentuje się następująco:


MOJA OPINIA:

Jak wiecie w temacie paznokci dopiero raczkuję i od niedawna je maluję.
Wybrałam odcień nr 54, bo kojarzy mi się jesienią i czasem przedświątecznym.
W mojej skromnej kolekcji brak było takiego nietypowego odcienia.
Lakier ma świetny pędzelek, ale zdarza mi się wjechać na skórki - niestety brak wprawy, co nie zmienia faktu, że większość z Was poradziłaby sobie bez najmniejszego problemu.
Lakier nie smuży, a już 2 warstwy wystarczają, aby uzyskać na naszych paznokciach odcień jak w buteleczce - piękny, intensywny.
 To co strasznie mi się w nim podoba, to fakt, że ten kolor to prawdziwy kameleon - w zależności od światła wygląda na bordowy lub brąz z domieszką bordo.
Jest naprawdę interesujący.
Zakupiłam go za 3,90 zł na stronie producenta, ale o dziwo w małej osiedlowej drogerii wszystkie lakiery z tej serii znalazłam w cenie 3,50 zł za sztukę.
Gama kolorystyczna oprócz ceny rzecz jasna zachęca do wypróbowania.
Ale chwila nie powiedziałam o trwałości - tutaj jestem bardzo zaskoczona, nie wiem czy mi uwierzycie, ale lakier ( 2 warstwy ) utrzymuje się na moich paznokciach bez żadnego produktu typu  top coat przez 5,6 dni co uważam jest niesamowite.
Codziennie kilka razy zmywam naczynia, piorę coś w rękach, a paznokcie wyglądają jak świeżo pomalowane.
Piękny blask, trwałość, jakość, nasycony kolor i niska cena przemawiają za tym, by spróbować i zakupić kolejne odcienie.
Szczerze polecam i dołączam się do grupy miłośniczek lakierów Wow Golden Rose.

Komentarze

  1. Z tej serii nie miałam jeszcze lakierów ale Rich Color uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor, szukałam właśnie takiego, który zachowuje się tak jak opisałaś :) Za tę cenę można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubiłam lakiery Golden Rose, ale w zdecydowanie jaśniejszej kolorystyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze ich lakierów, dla mnie ten kolor jest troszkę za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wiesz kocham lakiery z tej serii - tanie a trwałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba mam ten sam kolor i go uwielbiam :) zapuściłaś pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na foto są po obcięciu, standardowo mam dłuższe, sama się dziwię :):)

      Usuń
  7. oj nie, kolor całkowicie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie rzadko można zobaczyć taki odcień na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze tych lakierów, ale kolor mi się podoba. Jak polewa czekoladowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM