JESIEŃ

Cześć, dzisiaj bardzo luźny post, pokażę Wam rzeczy, kilka kosmetyków, które kojarzą mi się z jesienią.
Zaczynamy...

W naszym domu jesienią nie może zabraknąć kasztanów, te zbierał mój synek. Oczywiście z części z nich robiliśmy ludziki.


Świeczki to podstawa, jesienne wieczory umilają mi kwiatowe, owocowe zapachy - może wydawać się Wam to dziwne, bo większość osób preferuje mocniejsze zapachy, otulające, ja jednak chcę przywoływać wiosnę i stawiam na właśnie takie kompozycje. Do tego gorąca herbatka, kocyk, ciekawy film:)


Jeśli chodzi o zapachy to również wbrew stereotypom wybieram coś delikatnego z kategorii owocowo-kwiatowej. 
Nie przepadam za ciężkimi zapachami, używam ich tylko na specjalne okazje.
W tym zapachu głównie wyczuwam kiwi, za co bardzo go lubię.


Lakier do paznokci, jak wiecie to mój absolutny ulubieniec, gości u mnie najczęściej, uwielbiam jego wykończenie.

Krem do rąk - szczególnie cenię w okresie jesienno - zimowym. Niestety mam tylko miniaturkę tego wspaniałego kremu, bardzo go lubię, choć jego cena regularna jest bardzo wysoka. Świetnie nawilża dłonie i delikatnie pachnie.


Kąpiel oczywiście w moim ulubieńcu- soli o zapachu figi i koniczyny.


Stopy też wymagają regeneracji. Peeling to obowiązek, podobnie jak krem do stóp.
 Sprawdza się świetnie - stopy są miękkie, gładkie po jego użyciu. 
Jednym zdaniem - proszek do peelingu to wspaniały wynalazek, głównie używam go do stóp.


Jesienny dodatek tej jesieni, który najczęściej zakładam to chusta. Przekonałam się do tego motywu.


A z czym Wam kojarzy się jesień?

11 komentarzy:

  1. Świeczki, książka i kocyk ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Z czym mi się kojarzy jesień? Z kasztanami z których jak co roku tak jak Wy robimy ludziki.

    OdpowiedzUsuń
  3. zaintrygowałaś mnie tym zapachem perfum :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świeczki to i u mnie znacznik jesieni czy zimy, ale z pewnością również książki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam lakier, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfum i lakier mam i lubię :) u mnie świeczki, kocyk, ciepła herbatka, ale zdecydowanie książka zamiast filmu :D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jesień kojarzy się z ulubioną herbatą z sokiem, kocyk, jakiś fajny film, otulający zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jesień to długie wieczory, szale, pyszne herbaty iiiii zapach liści ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na jesien kroluja przede wszystkim woski w kominku i ciemne pomadki na ustach, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten krem do rąk z L'Occitane. Jest genialny.

    OdpowiedzUsuń