MUSTELA BEBE ŻEL DO MYCIA WŁOSÓW I CIAŁA

Hej. Na jednym ze spotkań blogerek w moje ręce trafił żel do mycia włosów i ciała Mustela Bebe.
Przeznaczony on jest dla dzieci już od pierwszego dnia życia za wyjątkiem wcześniaków.
Bezpiecznie oczyszcza, chroni skórę dziecka, nie zawiera mydła i nie szczypie w oczy. 
Produkt hypoalergiczny, priorytet dla składników pochodzenia naturalnego.



 Główne składniki aktywne naturalnego pochodzenia:
  • Avocado Perseose®: chroniony patentem składnik aktywny, który wzmacnia barierę skórną i chroni bogactwo komórki.
  • Gliceryna: nawilża.
  • Kokoglukozyd (łagodna substancja powierzchniowo czynna): delikatnie myje skórę.

SKŁAD:

  Aqua, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Myreth Sulfate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Coco-Glucoside, PEG-150 Distearate, Glyceryl Caprylate, Glycol Distearate, Parfum (Fragrance), Panthenol, Citric Acid, Potassium Sorbate, Persea Gratissima (Avocado) Fruit Extract.




Pojemność jaką otrzymałam to 200 ml, cena od 23 zł do nawet 30 zł. W większych pojemnościach produkt posiada pompkę. W w moim wariancie niestety jej brak i trzeba wylewać tradycyjnie.

MOJA OPINIA:

Żel stosowałam u syna, ale ja także kilka razy umyłam nim swoje ciało. Muszę przyznać, że jak na pojemność 200 ml produkt jest bardzo wydajny. Świetnie się pieni, wobec tego mała ilość wystarczy.
Żel jest przezroczysty i ma dość dziwny zapach - niekoniecznie mi to odpowiada.
Nie wysusza skóry, nie podrażnia. Jest bardzo przyjaznym produktem dla dzieci, ponieważ rzeczywiście nie szczypie w oczy.
Jego cena jednak jak dla mnie jest za wysoka, dlatego do niego nie powrócę.
Znacie produkty Mustela?

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie spisywał się u nas.Obecnie już go nie kupuję ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie zapłaciłabym za niego takiej kwoty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie cana nie zachęca za bardzo, ale najważniejsze, że się sprawdził i nic złego nie zdziałał

    OdpowiedzUsuń
  4. W działaniu wydaje się być fajny, ale ta cena trochę za wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś wodę micelarną i pięknie pachniała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś ta firma mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja go jeszcze nie uzywalam, ale kosmetyki maja mega drogie, jak spojrzalam ogolnie na ceny :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger