NATURALNA KONTURÓWKA DO UST FELICEA

Cześć. Dziś recenzja naturalnej konturówki do ust marki Felicea - oferuje ona naturalne kosmetyki kolorowe takie jak: kredki do oczu, wspomniane konturówki do ust, błyszczyki, szminki, korektory, cienie do powiek w kredce, pomadki ochronne do ust.
Każdy produkt na stronie producenta posiada opis, przedstawiony jest skład.
Generalnie oferta jest dosyć bogata, do przetestowania otrzymałam konturówkę do ust oraz kredkę do brwi.

Wybrałam konturówkę w najjaśniejszym odcieniu nr 76.



 Idealnie podkreśla kształt ust, może także służyć jako baza pod szminkę, przedłużając jej trwałość. Kolory konturówek Felicea idealnie pasują do szminek z portfolio marki. Dzięki naturalnym składnikom konturówka zmiękcza, pielęgnuje i wygładza skórę ust, nie tworząc na niej tłustej warstwy. Kosmetyk równomiernie się rozprowadza, nie pozostawiając na niej smug. Dostępna w 6 wariantach kolorystycznych.





 Właściwości składników :

 Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza naskórek. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry. Wosk Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza skórę. Naturalny minerał z grupy krzemianów - talk, nadaje kosmetykom gładkości, a na skórze łagodzi podrażnienia. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych. Witamina E, – antyutleniacz – działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry.


MOJA OPINIA:

Konturówka jest drewniana, wobec czego trzeba ją temperować.
Kolor jest bardzo dobrze napigmentowany, choć wybrałam najbardziej stonowany z możliwych odcieni.
Jeśli chodzi o samo malowanie ust - kredka nie jest ani za twarda ani za miękka, jest w sam raz, wygodnie się nią maluje.
Na uwagę zasługuje jej naturalny skład.
Niestety nie trafiłam z odcieniem, jeśli chcę wypełnić nią całe usta to wyglądam w tym kolorze trupio, jeśli obrysuję tylko kontur jest lepiej. Oczywiście mogę również nałożyć na nią pomadkę, ale dla moich ust to jednak za dużo.
Mam mieszane uczucia niby konturówka ma dobry skład lecz na moich ustach wygląda po prostu brzydko i podkreśla wszystko co złe, suche skórki są niemiłosiernie zaznaczone, mimo, że regularnie robię peeling i staram się o nie dbać. Nie wiem, konturówka zawiera naturalne składniki, a u mnie się tak nie spisuje...
Nie dla mnie matowe wykończenie.

Konturówka kosztuje 19 zł i kupicie ją tutaj.

Komentarze

  1. Mam kilka produktów tej marki i je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma kredkę do oczy tej marki, jestem mega ciekawa, jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą konturówkę, ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Może w Twoim przypadku sprawdziłaby się Naturalna Szminka Felicea. Posiada ona właściwości pielęgnacyjne, tak jak w przypadku pomadki ochronnej. Kolorystyka odpowiada kolorom konturówek i również jest intensywnie napigmentowana. http://felicea.pl/kategoria/wszystkie-produkty/naturalna-szminka-do-ust

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale kolor mi zupełnie nieodpowiada. Jest za jasna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM