NATURALNA KREDKA DO BRWI FELICEA

Cześć. Wczoraj pisałam Wam o naturalnej konturówce do ust marki Felicea, a dziś o kredce do brwi, która okazała się trafnym wyborem.

Opis:

Idealna do podkreślania kształtu i koloru brwi. Kremowa konsystencja sprawia, że nakłada się ją lekko i równo. Zawarte w kredce naturalne pigmenty są trwałe i idealnie komponują się z różnymi rodzajami karnacji. Dostępna w 3 wariantach kolorystycznych. Skuwka z aplikatorem, szczoteczką.





WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:

Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza naskórek. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry. Wosk Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza skórę. Naturalny minerał z grupy krzemianów - talk, nadaje kosmetykom gładkości, na a skórze łagodzi podrażnienia. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych. Witamina E, – antyutleniacz – działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Kredki zawierają tylko naturalne barwniki żółty, czerwony i czarny.


 Wybrałam kredkę w kolorze nr 82, spośród trzech odcieni. Brązy nie pasują do moich brwi i czuję się w nich dziwnie.



MOJA OPINIA:

Zacznę od tego, że moje brwi żyją swoim życiem, po prostu lubię je takimi jakie są, nie dla mnie szablonowe, idealne brwi. Dopiero od niedawna zaczęłam je troszkę doskonalić i zwyczajnie podkreślać. Przejdźmy jednak do produktu.

Kredka jest bardzo dobrze napigmentowana. 
Bardzo łatwo się ją aplikuje, ma kremową konsystencję.
Wyposażona jest w szczoteczkę do wyczesywania - co bardzo ułatwia jej użytkowanie.
Bardzo podoba mi się efekt jaki nią uzyskuje - brwi nie są przerysowane, jednak delikatnie podkreślone. 
Co najważniejsze tak jak umaluję brwi rano wyglądają wieczorem - trwałość jest świetna. 
Za cenę 19 zł warto wypróbować, zakupić możecie ją tutaj.

Zresztą zobaczcie same jaki subtelny efekt uzyskałam:



Polecam 

14 komentarzy:

  1. Nie mam aż takiego kręćka na punkcie naturalnych kosmetyków, żeby kupować taką kredkę do brwi. Mam swoją ulubioną z Catrice i chyba jej nie zmienię dopóki będzie w sprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam i ja ją, ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje się fajna ta kredka :) ja mam z Catrice i jak na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro jest dobrze napigmentowana to myślę,że warto;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja ulubiona kredka sięga dna więc może rozejrzę się za tą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępna na www.felicea.pl lub w jednym ze sklepów współpracujących z marką http://felicea.pl/strona/gdzie-nas-znajdziesz

      Usuń
  6. Ja używam tylko i wyłącznie w kolorze jasnego brązu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Felicea ma w swoim portfolio Naturalną Kredkę do brwi w kolorze jasnego brązu #83, http://felicea.pl/kategoria/wszystkie-produkty/naturalna-kredka-do-brwi

      Usuń
  7. Ładnie podkreśla brwi, a cena jest całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie dzisiaj przyszła. Ciekawe jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę bardzo naturalny efekt :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Za taką cenę chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio używałam kredki do brwi chyba w wakacje, na wyjazd łatwiej zabrać kredkę niż Maybelline Color Tatto i pędzelek. Ja mam swoją z Catrice, ale nie jestem z niej do końca zadowolona ze względu na kolor. Kiedys uzywałam praktycznie tylko kredek do podkreślania brwi, najczęściej wybierałam te w odcieniu grafitu, też nie lubię się w brązach, bo zazwyczaj są ciepłe i wychodzą rudo.

    OdpowiedzUsuń