PERFECTA POMARAŃCZA I INDYJSKA WANILIA PEELING MYJĄCY DO CIAŁA

Cześć Kochane. Zapraszam do nowego postu, a z niego dowiecie się jaki peeling przypadł mi w ostatnim czasie do gustu i co sprawia, że tak go lubię.

Peeling Perfecta Pomarańcza i Indyjska Wanilia zakupiłam w Biedronce, za pojemność 200 g zapłaciłam 7,99 zł. Już sama cena zachęcała mnie do wypróbowania tego produktu. 

Pikantny zapach słodkiej pomarańczy i wanilii, peeling złuszcza obumarłe komórki i poprawia ukrwienie skóry. Ujędrnia skórę pozostawiając ją gładką i delikatną w dotyku. Zawiera L-karnitynę, która wspomaga walkę z cellulitem.




MOJA OPINIA:

Po fazie mocnych peelingów chciałam kupić coś delikatniejszego, wybór padł na wygładzający peeling z drobinkami orzechów i migdałów firmy Perfecta. Tak jak wspomniałam cena była bardzo atrakcyjna. Do tego podejrzewałam, że wariant zapachowy pomarańcza z wanilią może być strzałem w dziesiątkę. I tak było..zapach jest cudowny, świeży, orzeźwiający. Masaż ciała tym peelingiem to prawdziwa frajda, drobinki są delikatne, ale skutecznie zdzierają martwy naskórek. Skóra po zabiegu jest gładka i ładnie pachnie. Co prawda musimy zastosować balsam, ale dla mnie to nie problem. Jest to fajny, drogeryjny peeling do ciała, jeśli szukacie czegoś taniego, co ładnie pachnie, a do tego działa to polecam. Wydajność jest średnia, biorąc pod uwagę cenę, mi opakowanie starczyło na 4 zabiegi, ale ja naprawdę go sobie nie żałuję. Peeling nie podrażnił mojej skóry, nie wysuszył jej, jego zapach szczególnie warto wypróbować na zbliżające się Święta, pachnie pomarańczkami, ale świątecznie się zrobiło. To mój ulubieniec października/listopada.

Znacie/lubicie peelingi do ciała z Perfecty?

11 komentarzy:

  1. Lubię owocowe kosmetyki do mycia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego peelingu, ale chętnie zakupie i wypróbuje bo zapach mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z peelingami do ciała średnio się lubię, ale ten zapach chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu, ale widziałam go w Biedronce. Ładne opakowanie, co przykuło moją uwagę. Fajnie, że przypadł Ci do gustu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wydajność taka sobie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny, zapach kusi :) lubię takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tych peelingów, ale zapach wydaje się być idealny na teraz. Cena tez zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie miałam nigdy tego produktu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią za nim popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń