CERA PLUS SOLUTIONS KREM POD OCZY 30+

Cześć. Dzisiaj post dotyczący kosmetyku, którego chyba nadużywam, bo jak wiecie kremy pod oczy idą u mnie bardzo szybko.
Po ostatnim niezbyt udanym romansie z kremem marki Sylveco przyszła pora na krem pod oczy 30+ od http://plusdlaskory.pl/produkty/cera-plus-solutions/.


Wg opisu jest to delikatny, ochronny krem do pielęgnacji okolic oczu po 30 roku życia.
Jego zadanie to zwiększenie nawilżenia, elastyczności i jędrności skóry okolic oczu.
W jego składzie znajdziemy kwas hialuronowy, olej arganowy i tripeptide-3 - na opakowaniu mamy to wszystko napisane, zresztą zobaczcie same:



OPAKOWANIE:

Krem ma pojemność 15ml i przychodzi do nas w kartonowym opakowaniu. Po jego otworzeniu ukazuje się nam plastikowa, mała tubka.
Krem ważny jest 12 miesięcy od otwarcia.

KONSYSTENCJA:

Bardzo przyjemna, lekka, szybko się wchłania, idealna pod makijaż.



ZAPACH:

O dziwo nie wyczuwam żadnego zapachu, mam również krem do twarzy z tej serii i tam zapach jest dziwny - pisałam Wam o zapachu spalenizny.
Więc tutaj jest zdecydowanie lepiej.

DZIAŁANIE:

Od kremu pod oczy oczekuję efektu nawilżenia i wygładzenia mojej skóry pod oczami, idealnie jeśli będzie się szybko wchłaniał, a nałożony na niego korektor nie będzie się rolował.
Muszę przyznać, że krem bardzo dobrze mi służy. Wstaję o 6:30 i nie mam za wiele czasu na szykowanie się, bowiem muszę wyjść z synem do przedszkola, a tu moment i krem się wchłania.
Ani razu nie zdarzyło mi się mieć przesuszonej okolicy pod oczami odkąd go stosuję.
Co ważne moim zdaniem ma działanie kojące, moje oczy po wielu kremach reagowały zaczerwieniem, tutaj nic takiego nie ma miejsca i już się tak nie dzieje.
Skóra pod oczami jest elastyczna, czy bardziej jędrna - nie wiem czas pokaże.
Szkoda tylko, że żaden krem nie zamaskuje nam cieni pod oczami.
Jestem zadowolona i mogę Wam go polecić, razem z kremem do twarzy tworzą naprawdę zgrany duet. Koszt takiego kremu to zaledwie kwota 13 - 17 zł, znajdziecie go w aptekach.

6 komentarzy:

  1. MERRY CHRISTMAS 2015 :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo kremik idealny dla mnie, chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, ciekawy kremik :) jak wiesz uwielbiam je testować i chętnie poznam i ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam go, za taką cenę jest naprawdę dobry

      Usuń
  4. Muszę spróbować, właśnie kończę Dermedic pod oczy :) Mam ochotę na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń