NOWY ROK

Witajcie Kochane. Już za kilka godzin powitamy 2016 rok, życzę Wam, aby przyniósł wszystko to co najlepsze - zdrowie, spełnienie marzeń i realizację planów.
Żegnamy 2015 rok - jaki był dla mnie?
Z całą pewnością nie należał do najbardziej udanych, ale na szczęście nie był również tragiczny.
Jeśli chodzi o bloga - współpracowałam z kilkoma firmami, uczestniczyłam w kilku spotkaniach blogerskich i dzięki temu miałam okazję poznać nowe kosmetyki i odkryć kilka perełek. Ale przede wszystkim mogłam nawiązać nowe znajomości.
Jeśli chodzi o posty było ich trochę mniej niż w 2014 roku, chociaż niewiele, bo tylko 18 mniej.
Dziękuję Wam za cały rok, za wszystkie komentarze.
Bawcie się i witajcie Nowy Rok:*
Wszystkiego Dobrego raz jeszcze!

9 komentarzy:

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger