PLUS DLA SKÓRY KREM NA PRZEBARWIENIA

Cześć, Święta bardzo szybko przeleciały, za chwilę Nowy Rok... Ostatnim produktem od PLUS DLA SKÓRY jakim chcę Wam przedstawić jeszcze w starym roku jest krem na przebarwienia.
Zmniejsza on intensywność przebarwień skóry na twarzy, dekolcie i plecach.
Otrzymujemy go w kartonowym pudełku:


Działanie:

Krem rozjaśnia plamy pigmentacyjne na skórze i wyrównuje koloryt skóry.
Kompleks Etioline zmniejsza i łagodzi intensywność przebarwień skóry. Masło Shea delikatnie natłuszcza i nawilża.
Dokładny skład znajdziecie na opakowaniu:


Preparat stosujemy regularnie dwa razy dziennie co najmniej przez 4 tygodnie. Nie używamy go jako kremu pielęgnacyjnego na nieprzebarwione partie skóry!


 OPINIA:

Krem w plastikowej tubce o pojemności 50 ml, konsystencja bardzo przyjemna, leciutka, produkt bardzo wydajny.
Posiada przyjemny, delikatny, świeży zapach.
Na plus prosta szata graficzna.

Podarowałam go mojej Mamie, gdyż sama nie mam takich problemów skórnych.
Mama ma wobec kremu mieszane uczucia...
Wystarczy spojrzeć na skład .. kremu możemy używać na przebarwienia na twarzy, jednak na 2 miejscu ma parafinę, która potrafi zapchać. Inaczej jest w przypadku stosowania preparatu na inne partie ciała.
Używając go na przebarwienia na policzkach po kilku dniach pojawili się  nieprzyjaciele i Mama musiała krem odstawić. 
Na dekolt możemy go spokojnie używać, efekty są bardzo delikatne, stopniowe. Skóra po 2 tygodniach zaczyna wyglądać lepiej, plamy są mniej zaczerwienione, złagodzone.
W przypadku mocniejszych przebarwień efekt jest niewielki, ale skóra rzeczywiście nabiera lepszego kolorytu.
Jeśli borykacie się z podobnymi problemami możecie spróbować i używać tego kremu, jednak nastawcie się na to, że efekty będą stopniowe i będą wymagały długiej, regularnej kuracji.
Jeśli nie macie cery skłonnej do zapychania to preparat powinien być idealny.

Zostawiam Wam linka:





9 komentarzy:

  1. dużo słyszałam o tych produktach, może w przyszłości sama coś od nich wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już miałam polecić go mamie ale widzę, że nie do końca warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. raczej nie dla mnie, ale na inne produkty tej marki mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na szczęście nie mam z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam problemu ale polecę go znajomej :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie potrzebuję tego typu kremów :)

    OdpowiedzUsuń