PLUS DLA SKÓRY SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY

Witam serdecznie, ostatnio mimo moich planów jest mnie tu coraz mniej:( . Po okresie świątecznym na pewno się to unormuje obiecuję.
Dziś przychodzę z recenzją szamponu przeciwłupieżowego od PLUS DLA SKÓRY
Jak się sprawdził dowiecie się dalej zapraszam...

Opakowanie:

Produkt zapakowany w kartonik, po wyjęciu widzimy małą, poręczną, plastikową butelkę.
Szata graficzna bardzo prosta, skromna - lubię to.
Skład z boku opakowania.



Włosy Plus Solutions to linia specjalistycznych kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji włosów i skóry głowy. W jej skład wchodzą produkty uwzględniające najczęściej występujące problemy skóry głowy oraz pomagające zachować zdrowy i świeży wygląd włosów.



Produkt nie zawiera  SLS/SLES ani soli kuchennej która często znajduje się w szamponach .






Pojemność to jedynie 100 ml - przyznam, że trochę się tym rozczarowałam.
Dostępność wybrane apteki zarówno stacjonarne jak i internetowe.

Kolor i konsystencja szamponu:

zielony, gęsty i nie spływający z dłoni



ZAPACH:

świeży, bardzo delikatny, przyjemny

PLUSY PRODUKTU:

- spełnia swoje główne zadanie i walczy z łupieżem
- nie przesusza skóry głowy
- nie robi siana na głowie
- ładnie pachnie
- możemy go dostać także w saszetkach
- dobrze oczyszcza włosy
- włosy są dłużej świeże 
- nie zawiera  SLS/SLES ani soli kuchennej która często znajduje się w szamponach

MINUSY PRODUKTU:

- słaba wydajność
- ciężka dostępność
- bardzo długi skład
- opakowanie ciężko wydobyć tak gęsty produkt
- bez odżywki plącze włosy

Jest to bardzo dobry szampon, który niestety nie jest pozbawiony wad, spełnia swoje główne zadanie i radzi sobie z  łupieżem, nie pogarsza stanu naszych włosów - nie obciąża ich.
Decyzja należy do Was.

Link do produktu:



7 komentarzy:

  1. jest jedna rzecz która go eliminuje u mnie, plątanie włosów. Nie zawsze mam ochotę i czas na odżywki więc unikam takich szamponów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z serii plus odżywkę bez spłukiwania. Jest lekka pomaga rozczesac włosy

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Zauważyłam taką tendencję, że większość szamponów przeciwłupieżowych niestety plącze włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście nie mam problemu z łupieżem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że spełnia swoje podstawowe zadanie, w odróżnieniu od innych tego typu produktów, z którymi miałam ostatnio do czynienia :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, że szampon przeciwłupieżowy jest perłowy. Zawsze sądziłam, że perłowe szampony mogą nie tylko obciążać włosy, ale i powodować łupież.

    OdpowiedzUsuń