ŚWIĄTECZNE OZDOBY ITP.

Cześć. Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka nowych rzeczy, które kupiłam z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, może coś podpatrzycie.

Świeczki z Biedronki, sztuka kosztuje 4,99 zł, co śmieszne wersja z jabłkiem ma palić się 22h, a z pomarańczą 30h. 


 Ozdoby na choinkę z Pepco, każda po 3,99 zł.
Gwiazdki, jeleń i ptaszek.




Żel do kąpieli o zapachu dzikiej róży, Auchan 2,49 zł - powędruje jako dodatek do prezentu.


Biedronka 4,99 zł piękna, czerwona serwetka z filcu, która ujęła mnie swoim wzorkiem z bałwankiem.



Biedronka ozdoby żelowe 2,99 zł - świetne, wystarczy nalepić np. na okno.


Biedronkowe mydełka po 1,99 zł - na zdjęciu widzicie akurat wersję o zapachu piernika, ale tych mydełek kupiłam więcej, część już spakowałam do prezentów. Uważam, że cena jest rewelacyjna i jako dodatek do prezentu są idealne.


Nie wiem czy jeszcze zdecyduje się na jakieś świąteczne ozdoby, w planach mam jeszcze zakupić gwiazdę betlejemską w malutkiej doniczce, widziałam takie w Kauflandzie za 3,99 zł.

A Wy kupiłyście jakieś ozdoby, gadżety na Święta?
Pozdrawiam:*

17 komentarzy:

  1. Też myślałam o zakupie tych świec, ale ostatecznie się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha z czasem palenia świeczek - śmiesznie jakoś tak :D Ja we wtorek kupiłam w Kauflandzie poinsecje - ja skusiłam się na największą, a mama na te mniejsze i kupiła je po ok. 4,5 zł - ładnie się trzymają wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełka i świeczki sama planuję kupić :) może jeszcze będą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, tez lubię te świeczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sobie kupiłam świeczki LED. Są praktyczne, nie wypalają się i są bezpieczne dla naszego wszędobylskiego futra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj kupiłam sobie świeczkę pomarańczową, ale wersję w słoiczku, jak YC :)

      Usuń
  6. Świeczuszki na pewno u mnie zagoszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę mydełek z biedronki, u mnie w żadnej ich nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeczuszki i mydełka są kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam też porobić dekoracje właśnie z poinsecją:) Są łatwe w wykonaniu i wglądają uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, żelowe ozdoby na okno z Biedronki to już u nas tradycja, my wybraliśmy Mikołaja. I fajne te mydełka wypatrzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. musze isc do pepco;) zapraszam na rozdanie http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak pachną te piernikowe mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są te mydełka :) Idealne na święta, nie widziałam ich jeszcze u siebie w mieście...

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne dekoracje. Koniecznie muszę wybrać się na zakupy do Biedronki.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. serwetkę z filcu mam i ja, ale białą, no i ozdoby żelowe również muszą u mnie być na oknie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger