ULUBIEŃCY ROKU 2015

Cześć. Dzisiaj post z ulubieńcami i to jakimi... czas przestawić ulubieńców roku, oczywiście kosmetycznych.
Niektórych produktów już nie mam, ale większość tak, zresztą  wrzucę jakieś zdjęcia lub podlinkuję recenzje.

TWARZ:

Krem do twarzy EVREE MAGIC ROSE
może powinnam bardziej napisać odkrycie końca roku.. ale nie ma to znaczenia, krem jest świetny i na jednym opakowaniu się nie skończy




Krem pod oczy -  GoCranberry Odżywczo-wygładzający krem pod oczy http://hutosia.blogspot.com/2015/01/gocranberry-odzywczo-wygadzajacy-krem.html

Tonik nawilżający do skóry suchej i wrażliwej Fitomed

MAKIJAŻ:

Bronzer MR Medium Matte

Rozświetlacz Diamond Illuminator

Pomadka w kredce Golden Rose Nr 10

Pomadka ochronna z peelingiem Sylveco

Baza pod cienie Cashmere 
to również odkrycie końca roku, baza idealna, podbija cienie i sprawia, że się nie rolują, mam bardzo tłuste powieki, więc to prawdziwy hit



Paleta cieni Catrice Absolute Rose 

Puder Stay Matte transparentny - w zeszłym roku jak i w tym

Korektor Collection w kolorze 1 fair - świetny pod oczy, mocno kryje

Kredka do brwi Felicea - rewelacja, bardzo łatwa w użyciu i długotrwała

Tusz do rzęs Oriflame The One Eyes Wide Open




PIELĘGNACJA, ZAPACHY, LAKIERY

Lakier do paznokci ASTOR HOT CHOCOLATE SEASON

Krem do rąk Cztery Pory Roku Wiśnia Japońska - super stosunek ceny do jakości

Szampon do włosów  Monpler Vida Shock 

Peeling do ciała Perfecta Pomarańcza i Indyjska Wanilia

Zapach Cute - absolutny hit, do złudzenia przypomina Chloe,a można kupić ją w biedronce




Dajcie znać czy używałyście tych produktów i czy wyłoniłyście swoje kosmetyczne odkrycia roku 2015? Pozdrawiam:*



Komentarze

  1. Wśród moich ulubieńców także znajdzie się ten krem z Evree i puder Stay Matte, zużyłam 2 opakowania :) A nad resztą hitów dopiero się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten krem z Evree muszę spróbować, dużo dobrego słyszałam o nich, a jeśli chodzi o twarz miałam do tej pory jedynie olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w końcu zrobiłam podsumowanie. Krem Evree zdecydowanie zasługuje na podium. Bardzo się z nim polubiłam, ma świetny skład i tak niewiele kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Sylveco lubię pomadki zwykłe. Tonik Fitomed też dobrze mi służył.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadkę z Sylveco tą peelingującą bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasi ulubieńcy w ani jednej pozycji się nie pokrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu zakupić sobie ten kremik z Evree. Lakier oraz peeling z Perfecta miałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka w kredce z GR o numerku 10 to jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo tak, ten ostatni lakier Astor jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo,że często widuję ją na blogach to mimo to kompletnie nie znam marki evree :) Muszę w końcu coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Evree wypuściło bardzo dużo perełek w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tonik Fitomed i kredka matowa do ust GR uwielbiam ;) muszę się poznać z kremami evree ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM