ZAKUPY KOSMETYCZNE, NOWOŚCI

Hej. Zapraszam na krótki post o moich ostatnich zakupach, kosmetyków nie jest dużo - bo staram się ograniczać i kupować tylko to co niezbędne i akurat mi się skończyło.



Sole z Isany były akurat w promocji, saszetka kosztowała tylko 1,79 zł, miałam już je i  polubiłam dlatego kupiłam ponownie moją ulubioną wersję zapachową figa i koniczyna.

Błyskawiczna maseczka rozświetlająco - upiększająca z Lirene 2,39 zł - przetestowałam ją i niedługo pojawi się post na jej temat.

Alterra krem pod prysznic  o zapachu bio pomarańczy i bio wanilii - 5,99 zł za 250 ml , zapach jest wspaniały - wanilia przełamana pomarańczą.

Isana żel pod prysznic - nie miałam w planach go kupić, ale kiedy na półce zobaczyłam zapach marakuja i kokos wiedziałam, że wyląduje z koszyku. W dodatku stał sobie tylko jeden biedak.
Cena za 300 ml to 2,99 zł - używałam go i niestety jest bardzo rzadki:(.


Ziaja zimowy krem do rąk ochronny piernik, imbir i cynamon - 5,50 zł za 80 ml, użyłam go dziś pierwszy raz i ciągle musiałam dokładać, nie nawilża suchych dłoni, ale zapach i tak kupuję.

Evree magic rose krem do twarzy - byłam bardzo zadowolona z olejku, więc postawiłam na krem, jeszcze czeka na swoją kolej. Kosztował nieco ponad 20 zł.

Podkład Rimmel Lasting Finish 25h w kolorze 010 light porcelain - miałam już ten podkład, ale w odcieniu ciemniejszym i byłam zadowolona, upolowałam go za 18 zł, więc myślę, że na zimę będzie idealny i nie będzie za różowy.

I to na tyle, kilka nowości... A jak u Was? Zostałyście skuszone na nowe produkty w grudniu?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. Miałam kiedyś tą sól z Isany fiołek i koniczyna i była całkiem niezła. A ten żel kokos i marakuja chętnie kiedyś wypróbuję bo lubię żele Isany a tego zapachu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem do rąk ze względu na zapach kupiłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jedynie żel z Isany, fakt jest bardzo rzadki :) świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mimo to jest ok, niska cena, zapach i fakt, że nie podrażnia, nie przesusza

      Usuń
  4. Mam krem Evree i jeszcze jestem w fazie testów, ale już mam tylko pozytywne odczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja okupilam się w listopadzie na promocji w rossmannie ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że będzie i moim ulubieńcem, podobnie jak olejek

      Usuń
  7. Mój evree jeszcze na mnie czeka w kolejce :) Kuszą mnie te nowosci od Ziajki

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ten krem z ziaji to nieporozumienie ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy. Ja na nic się nie skusiłam...jak na razie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM