ZIAJA ZIMOWY KREM DO RĄK OCHRONNY PIERNIK, IMBIR I CYNAMON

Hej. Jak wiecie nie przepadam za produktami marki Ziaja, bardzo często ich kosmetyki się u mnie nie sprawdzały. Kiedy usłyszałam o edycji świątecznej postanowiłam wypróbować krem do rąk, który kusi samym opakowaniem. Do tego zapach świątecznych aromatów - piernik, imbir i cynamon - jak to brzmi.


Krem ma przynosić ulgę wysuszonym dłoniom, nawilżać oraz zmiękczać naskórek, wygładzać skórę dłoni, nadawać korzenny zapach.


Zakupiłam go na jarmarku świątecznym, za kwotę 5,50 zł - pojemność to 80 ml.
Skład jest kiepski, ale nie jest to dla mnie zaskoczeniem, Ziaja często mnie negatywnie zaskakiwała.


Produkt ma przyjemną, lekką konsystencję i bardzo szybko się wchłania.
Nie musimy się martwić, że ubrudzimy sobie klawiaturę.



OPINIA:

Krem bardzo słabo nawilża dłonie, żeby odczuć jakieś nawilżenie muszę go aplikować kilka razy , dobrze, że chociaż ładnie i szybko się wchłania.
Nie sprawdzi się więc dla osób, które mają bardzo suchą skórę dłoni lub takich, które często są narażone na kontakt z detergentami - choć na opakowaniu producent zapewnia, że u takich się sprawdzi.
Jeśli chodzi o zapach wiem, że część osób narzeka, że nie wyczuwa obiecanych nut zapachowych.
Dla mnie jednak pod tym względem jest fenomenalnie - krem pachnie świątecznie - dla mnie to połączenie imbiru z delikatną nutą piernika, niestety cynamonu nie wyczuwam.
Używam go głównie dla zapachu, który niesamowicie mi się podoba.

Lubicie kosmetyki o świątecznych zapachach?

Komentarze

  1. Zapach pewnie przypadłby mi do gustu, jednak mimo wszystko nie skuszę się na niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym go używała tylko dla zapachu. Ogólnie moje dłonie teraz są w dobrym stanie. Jednak nie trawie rękawiczek. Można się łątwo domyślić jakie to ma konsekwencje ;D Dlatego nie kupię, musze mieć coś co mi pomoże, kiedy już nadejdą mrozy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z zapachu pewnie byłabym zadowolona ale potrzebuje też nawilżenia, więc odpada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka kremów do rąk z Ziaji i są bardzo słabe. Tego nawet dla zapachu bym nie kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta zimowa seria mnie kusi ale zawsze zapominam o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj mi akurat chyba zapach by nie podszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że działanie się nie sprawdziło...
    Niektóre produkty z Ziaji bardzo lubię! Szczególnie z tej aptecznej serii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie uzywam innego kremu Ziaji do rąk i bardzo kiepsko nawilża, prawie wcale :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM