CATRICE ALL MATT PLUS - PIERWSZE WRAŻENIE

Cześć. Nowością w mojej kosmetyczce stał się podkład Catrice All Matt plus w kolorze 010 light beige, zapraszam do przeczytania jakie mam wrażenia na jego temat.

Podkład w szklanej buteleczce z pompką, która działa bez zarzutu.
Pojemność 30 ml, ważny od otwarcia przez 12 miesięcy.





Kolor to tak jak z nazwy lekki beż, podkład nie wpada w różowe tony, jest jasny - choć w moim przypadku dalej nie jest to ideał pod względem odcienia:(


PLUSY :

- butelka z pompką 
- cena dosyć niska ( 27 zł ) 
- trwałość podkładu ( ładnie się utrzymuje aż do wieczora )
- ładne, naturalne wykończenie ( nie tworzy maski )
- nie podkreśla suchych skórek
- zapewnia matowe wykończenie, ale nie jest to płaski mat
- rzeczywiście daje wrażenie nawilżenia na twarzy
- przyjemny zapach
- ujednolica, wyrównuje kolor skóry

MINUSY:

- wydajność ( zawsze wystarczała mi 1 pompka, a tutaj muszę użyć 2 lub 3 )
- słabe krycie ( ukryje drobne zaczerwienienia, ale z czymś większym sobie nie poradzi )
- hmm kolor , dla mnie jednak za żółty  ( ale dla innych może to być zaleta )

Podkład najlepiej w moim przypadku wygląda zaaplikowany palcami, z pędzlem typu flat top nie tworzy dobrego duetu. 
Po 3 godzinach delikatnie błyszczy mi się nos ( ale jest to świetny wynik na mojej mieszanej cerze ), cała reszta twarzy trzymana jest w ryzach.

Zostawiam Was ze zdjęciami, kusi Was wypróbować ten podkład Catrice?

SKÓRA BEZ PODKŁADU 

NAŁOŻONY PODKŁAD ( mała różnica, słabe krycie)

12 komentarzy:

  1. Nie przemawia do mnie ten podkład. Na razie mam kilku swoich wybrańców i ich się trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem warto go wypróbować, nie jest drogi, a może się zakochasz:)

      Usuń
  2. Piękne opakowanie. Ale nie przepadam za podkładami matującymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znowu za rozświetlającymi, ale ten nie daje super matu, a raczej satynę

      Usuń
  3. i u mnie by sobie chyba średnio poradził

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. no tak, przydałoby się lepsze krycie

      Usuń
  5. Choć kosmetyki tej marki nawet lubię, podkłady zupełnie mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm ja nie lubię mocno kryjących podkładów więc może u mnie by się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze podkładu z tej firmy, jakoś zniechęcają mnie te ciemne kolory.

    OdpowiedzUsuń