EVELINE SOS REGENERUJĄCY KREM-MASKA DO RĄK I PAZNOKCI

Cześć. Na jednym ze spotkań blogerek otrzymałam krem - maskę do rąk marki Eveline, skończyłam swoje zapasy kremów, więc postanowiłam wypróbować właśnie ten.
Obietnic mamy sporo - nawilżenie, wygładzenie, odżywienie, uelastycznienie skóry dłoni.
Krem ma przywracać skórze miękkość i likwidować uczucie szorstkości. Ma wzmacniać nasze paznokcie, zmniejszając ich skłonność do rozdwajania i łamania się.
Zawiera oliwę z oliwek, BioOlejek arganowy, mocznik, glicerynę, kompleks witamin A,E,F.


Jeśli chcemy stosować go jako maskę nakładamy na 10 min grubszą warstwę i dla wzmocnienia  efektu bawełniane rękawiczki.
Pojemność: 100 ml.
Plastikowa tubka z zamknięciem na klik.


Konsystencja: 
krem jest bardzo tłusty, ciężko się wchłania, dłonie są bardzo natłuszczone.



MOJA OPINIA:

Nie cierpię kremów, które zostawiają tłustą powłokę na dłoniach i ciężko się wchłaniają.
Krem - maskę eveline stosowałam zarówno w ciągu dnia jak i na noc jak zaleca producent, efekty?
Bardzo mizerne, owszem dłonie są bardzo natłuszczone, wydaje się, że nawilżone, ale już następnego dnia odczuwam szorstkość, moje dłonie są suche.
Czytałam wiele różnych opinii, u jednych ten krem świetnie się sprawdza, u innych gorzej.
Ja Wam go nie polecam, nie robi nic, nie działa i wysusza.

Znacie ten krem?


10 komentarzy:

  1. U mnie ten krem wylądował w bublach ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddałam go w dobre ręce, bo sama mam spore zapasy. I dobrze zrobiłam, bo nie cierpie produktów, które pozostawiają tłusty film.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go, ale widzę, że nawet nie warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szalu faktycznie nie ma, ale zapach uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. też tak myślę.. marne efekty :(

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze wiedzieć,że szkoda tylko pieniądze wydawać :P


    _________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu, ale jakoś mnie nie przekonuje. Wolę nie ryzykować rozczarowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego kremu nie miałam, ale kiedyś uzywałam wersji bodaj z kozim mlekiem i wręcz wysuszał moje dłonie

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go kiedyś, używałam jako krem i u mnie się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że efekty nie były zbyt trwałe

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger