KAMILL KONCENTRAT KREMU DO RĄK 5% UREA

Cześć. Dziś przychodzę z produktem, który zrobił na mnie mieszane wrażenie, koncentrat kremu do rąk Kamill udało mi zakupić się w śmiesznej cenie 2 zł na promocji w markecie Auchan.


OPAKOWANIE:

Plastikowa tubka o pojemności 50 ml, idealna do torebki.


Produkt nie zawiera barwników, emulgatorów oraz jest bez olejów mineralnych.
Na 4 miejscu w składzie mocznik, a na 3 gliceryna, oprócz tego wyciąg z rumianku, bisabolol, olejek migdałowy, pantenol - który łagodzi podrażnienia.
Jego zadaniem jest łagodzenia napięcia w przypadku wysuszonej skóry rąk. 5% mocznik wiąże wilgoć aż do najgłębszych warstw naskórka. 


Konsystencja: 

dość gęsta, bogata 




OPINIA:

Koncentrat kremu do rąk stosowany na dłonie niestety nie wpisuje się w mój gust, ponieważ zostawia bardzo tłustą powłokę na dłoniach, mam nadzieję, że na zdjęciu poniżej uchwyciłam to jak dłonie się po nim świecą. Uwierzcie mi, że trzeba naprawdę wiele czasu, aby kosmetyk się wchłonął. Ja stawiam na kremy, które bardzo szybko się wchłaniają i nie zostawiają tłustej powłoki.
Same właściwości produktu są naprawdę dobre - sprawdzi się  w przypadku przesuszonej, podrażnionej skóry dłoni - czuć nawilżenie i ukojenie ( moje dłonie ostatnio są bardzo podrażnione ).
Jednak warstwa jaką zostawia na dłoniach spowodowała, że znalazłam dla niego inne zastosowanie i używam go zamiast kremu do stóp. W tej roli sprawdza się świetnie, nakładam na noc solidną warstwę, skarpetki i rano budzę się z miękką skórą stóp. 
Więc patrząc z tej strony warto było wydać  2 zł za świetne efekty na stopach.


To mój pierwszy produkt marki Kamill, możecie coś polecić z oferty ich produktów?

Komentarze

  1. Nie miałam już dawno produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam żele pod prysznic, są świetne oraz krem Kamill rumiankowy w kolorze żółtym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, koniecznie muszę wypróbować:)

      Usuń
  3. kiedyś miałam od nich jakiś kremik i byłam zadowolona, szczególnie z tego z mocznikiem z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kremów nie miałam jeszcze, ale za to, lubię od nich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem do rąk z ekstraktem z rumianku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. często jest tak, że kremy które nie sprawdzają się na rękach/twarzy dobrze sprawdzają się na stopach :) ja na pewno bym go nie kupiła, bo oczywiście mam cały zapach kremów do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj ta powłoka... też jej nie lubię! Jak juz wiesz miałam ten sam problem

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja póki co jestem oddana kremom z Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię tłustej warstwy na dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio przepadam za ta marką. Ja również wolę kremy, które szybko sie wchłaniają nie pozostawiając warstwy, więc z pewnością się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM