KOREKTOR POD OCZY COLLECTION LASTING PERFECTION

Cześć, jak wiecie jeszcze w zeszłym roku skusiłam się na korektor COLLECTION LASTING PERFECTION w kolorze 1 fair. Był szeroko polecany przez wiele dziewczyn, miał być świetny jako korektor pod oczy i baza pod cienie. Charakterystyczne dla tego produktu miało być krycie i utrzymywanie - w nienagannym stanie ma trzymać się 16 godzin.



Korektor ma standardowy aplikator - wygodny pędzelek z gąbeczką na końcu.



Niestety wszystkie napisy z opakowania już się wytarły - to zdjęcie robiłam tuż po zakupie.
Kupiłam go na allegro za 27 zł plus wysyłka.

OPINIA:

Z korektorem się polubiłam, ładnie kryje cienie pod oczami, jedna cieniutka warstwa wystarczy do codziennego makijażu, jeśli ktoś chce w pełni zakryć cienie wystarczy zaaplikować kolejną warstwę.
Produkt nie wchodzi w załamania,  nie podkreśla drobnych zmarszczek, dobrze współgra z kremem pod oczy - nie waży się.
Jest dość gęsty, więc trzeba spieszyć się z aplikacją i szybko go przypudrować.

Nie sprawdził się kompletnie jako baza pod cienie - moje tłuste powieki tak mają - dopiero niedawno odkryłam bazę cashmere - ale o tym w innym poście.
Tak czy owak jest moim ulubieńcem, bo kiedy trzeba ukryć wszystko to spełnia swoją rolę, szkoda, że nie dostaniemy go stacjonarnie w Polsce.
Polecam go osobom, które szukają mocnego krycia i nie straszna im trochę cięższa formuła korektora, ale spokojnie - nałożony w odpowiedniej ilości krzywdy nie zrobi.

Gołe oko:


Z  jedną warstwą korektora:



Po całym dniu:


Na żywo efekt jest bardziej widoczny. 
Odnalazłyście swój idealny korektor pod oczy?

14 komentarzy:

  1. Miałam go i szalenie lubiłam. Teraz mam korektor z Eveline, jest niezły, ale szału nie ma. Następny w kolejce czeka płynny kamuflaż z Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również miałam, nawet ten sam odcień. U mnie sprawdzał się w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo o nim słyszałam, ale sama nigdy nie miałam. A nie jest zbyt ciężki, to znaczy nie podkreśla zmarszczek, wiesz ja juz muszę na to uważać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem jeśli nałożymy go w przyzwoitej ilości to nic nie podkreśli:)

      Usuń
  4. Chyba muszę się z nim poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, ten korektor jest dla mnie, muszę sobie go zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam go, ale dla mnie byłby za jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda, że fajnie sie sprawdza, to szkoda, że go nie można u nas kupić :(

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze korektowa pod oczy nie stosuje; P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo o nim słyszałam, ale nie próbowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny odcień i widać, że jest to produkt warty zakupu :)

    OdpowiedzUsuń