LA RIVE CUTE ZAPACH IDEALNY?

Cześć. Nie lubię inwestować pieniędzy w zapachy, moją perełkę znalazłam w Biedronce, a w zasadzie zażyczyłam ją sobie jako dodatek do świątecznego prezentu.
Woda perfumowana LA RIVE o nazwie CUTE podbiła moje serce.

Kartonowe opakowanie bardzo przypomina opakowanie zapachu Chloe - pudrowy róż ze złotymi elementami  i czarnym napisem.



Jeśli chodzi o sam flakon - buteleczkę jest zupełnie inna od Chloe, ale również mi się podoba.

Nuty zapachowe Cute:

nuta głowy: liczi, frezja, peonia

nuta serca: róża, magnolia, lilia

nuta bazy: ambra, drzewo cedrowe



Nuty Chloe:

nuta głowy: liczi, frezja, peonia 

nuta serca: róża, magnolia, lilia 

nuta bazy: ambra, drzewo cedrowe



Tak dobrze widzicie to te same nuty.




Zapach jest dość świeży, kwiatowy, niesamowicie ciepły i elegancki.
Średnio intensywny i delikatny, nie przytłaczający,  na ubraniach czuć go jeszcze przez kilka dni.

Jestem zakochana w tym zapachu, używam go każdego dnia, to tańszy odpowiednik Chloe, za 100 ml zapłacimy w Biedronce 13,99 zł, cena zachęca do wypróbowania.

Macie jakieś zamienniki droższych zapachów czy raczej kupujecie oryginały?

9 komentarzy:

  1. Kompletnie nie znany dla mnie zapach ale myślę że mógłby przypaść mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapachu akurat, ale samo La Rive lubię. A i to połączenie zapachowe myslę,że mogłoby mi się bardzo spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak czuć go na ubraniach kilka dni to super ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm, to chyba zamiennik Chloe, które ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wąchałam ten zapach w Biedronce i też mi się spodobał a rzadko się zdarza, że podoba mi się tani zapach☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Chloe więc muszę się z nim poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzisz, dobrze wiedzieć! Ja też nie lubie inwestować w zapachy. Wszystkie moje koleżanki szaleją z markowymi perfumami, a mi zwyczjnie żal pieniędzy, ponieważ mam kilka swoich o niebo tańszych faworytów. W katalogu Avon, Oriflame czy Yves Rocher możemy znaleźć atrakcyjny zapach już za stówkę, a często są tam promocje. Kupuję też w FM - ta firma specjalizuje się w tworzeniu duplikatów słynnych zapachów za małe pieniądze. Natomiast nie sądziłam, że aż za tak małe pieniądze możemy kupić atrakcyjny, nieordynarny zapach. Wiele razy przechodziłam obok tej marki, nie zaprzątając sobie nią głowy. Przy okazji powącham sobie te La Rive :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tańsze zamienniki drogich zapachów, choć zawsze są trochę inne od oryginałów. Ale za taką cenę, żal nie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń