PALETA CIENI NAKED CHOCOLATE

Cześć. Dzisiaj post o niedawno zakupionej przeze mnie paletce cieni NAKED CHOCOLATE.
Nie jest to moja pierwsza czekoladka, miałam już wersję Death by Chocolate, z której byłam bardzo zadowolona.
Naked Chocolate to biała czekolada, jest zewnętrzny wygląd jest bardzo miły dla oka, pięknie się prezentuje.



16 cieni o łącznej garmaturze 22g, różne wykończenia. Cena prawie 40 zł.


Pierwsze pięć odcieni:


 Kolejnych 6:


 Ostatnie 5:


MOJA OPINIA:

Paletka wygląda cudownie, jej opakowanie bardzo mi się podoba, posiada duże lusterko co jest dużym plusem. Specyficznie pachnie - delikatny zapach kakao.
Cienie są świetnie napigmentowane - tak samo jak w wersji Death by Chocolate, łatwo się rozcierają.
Jednak z paletki jestem średnio zadowolona..
Odcienie złota, miedzi mi odpowiadają, dwa jasne cienie o większej garmaturze również, lecz nie jestem zadowolona z brązów, każdy z nich wygląda na mojej powiece źle, moje oko wygląda na smutne.
Uważam, że paletka lepiej sprawdzi się do makijażu wieczorowego niż dziennego. W sumie żałuję, bo kupując paletkę miałam nadzieję, że będę używała wszystkich cieni. No cóż, kto co lubi...

Jak podobają się Wam kolory z paletki?

20 komentarzy:

  1. Mam ochotę na jakąś czekoladkę.
    Szkoda, że kolory Ci nie pasują, bo brązy głównie w niej królują.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się ta paletka najmniej podoba z wszystkich czekoladek :) chyba najbardziej podoba mi się ta różowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  4. nie moje kolory, ale sama w sobie ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Death to rowniez moja ulubienica, najmniej jestem zadowolona z mlecznej :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad nią, ale w końcu zdecydowałam się na inną paletę z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka wygląda rzeczywiście świetnie choć nie do końca jest to moje zestawienie kolorów. Mam nadzieję,że kiedyś ją wypróbuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś się nie mogę zdecydować. Chyba muszę mieć wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne cienie, ale tak jak piszesz, dla mnie też nie byłaby do dzennego makijażu, jestem zbyt zachowawcza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna paletka cieni. Moje ulubione kolory :)
    Zapraszam do siebie http://kosmetycznaaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger