ŻELE POD PRYSZNIC

Hej. Aktualnie w mojej łazience znajdują się 4 produkty pod prysznic, postanowiłam, że napiszę o nich kilka słów.


ISANA WERSJA Z MARAKUJĄ I KOKOSEM - ładny, delikatny zapach, bardziej wyczuwam marakuję. Żel jest dosyć rzadki, nie wysusza skóry. Jest dosyć tani, ja za 300 ml zapłaciłam 2,50 zł, jednak szkoda, że zapach czujemy tylko z butelki:(

LUKSJA PRO CARE NOURISH MLECZKO POD PRYSZNIC - wersja z pestkami dyni jest zdecydowanie moim ulubieńcem, zapach jest boski, konsystencja średnio gęsta - rzeczywiście jak mleczko, delikatnie się pieni. Uwielbiam, za 500 ml zapłaciłam 4,99 zł na promocji.

ALTERRA KREM POD PRYSZNIC POMARAŃCZA BIO & WANILIA BIO - zdecydowanie najlepszy skład z wszystkich omówionych tu produktów, nie podrażnia, nie wysusza skóry, jednak nie skradł mojego serca.. Jest bardzo gęsty, kremowy, mam wrażenie, że ciężko go potem zmyć z ciała, do tego zapach mi się nie podoba, bo wanilia wychodzi na pierwszy plan. 250 ml około 6,50 zł.

BALEA CABANA DREAM - jak wiecie to nie mój pierwszy żel marki Balea, ten akurat niedawno wygrałam w rozdaniu, konsystencja typowa dla tych produktów - dość rzadka, przyjemna, zapach obłędny - dominuje marakuja. Jednak nic nie pobije mojego ulubieńca  Mango Mambo.
Żele z tej firmy nie przesuszały mi skóry, mimo dosyć kiepskiego składu.

Tak wyglądają moi goście pod prysznicem. A Wy żele jakiej marki stosujecie najczęściej? Macie swoich ulubieńców?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. Uwielbiam żele z tej serii Luksja, są bardzo kremowe. Balea też często gości w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, uwielbiam je za kremowość, a ta wersja dodatkowo wspaniale pachnie:)

      Usuń
  2. Najczęściej używam żeli marki Balea, mam w zapasie ok. 12 sztuk i starczą mi na jeszcze baardzo długo. Równie chętnie sięgam po żele BingoSpa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam arganowy krem pod prysznic BingoSpa i byłam zadowolona:)

      Usuń
  3. Ja najczęściej używam żeli Dove i Yves Rocher, ale Luksja czasem też się u mnie pojawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znowu z Dove nie bardzo się lubię, może nie trafiłam na swój zapach

      Usuń
  4. Ulubieńców raczej nie mam, ja lubię wszystkie żele co pięknie pachną i dobrze myją :) Najczęściej używam żeli z Isany, YR, Luksja, a nawet lubię te biedronkowe Oceania.
    P.s Pięknie pachniał ten Twój ulubieniec, coś mi podarowała z Balea Mango Mamba :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z tych żeli. Moim ulubieńcem była letnia wersja żelu Balea o subtelnym zapachu kokosa, który jednak utrzymywał się długo na skórze. Uwielbiam też krem pod prysznic o zapachu rumowej polewy czekoladowej (mnie się tak kojarzy) z Organic Shop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rumowa polewa czekoladowa ciekawie brzmi:) muszę go poszukać

      Usuń
  6. Bardzo lubię ten żel z Luksji <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię limitowane zapachy z Balea, oprócz tego Le Petit Marseiliais i Dermacol :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szał na żele Balea już mi przeszedł, Isana jest ok, ale bez rewelacji. Ja najczęściej używam żeli LPM, lubię też olejki z Bielendy oraz żele z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Isana dla mnie jest porażką, nienawidzę żeli, których zapach nie utrzymuje się na skórze. Ale z drugiej strony na taka cenę nie można oczekiwać zbyt wiele.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam żele pod prysznic z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żel Balea o zapachu Cabana Dream to jeden z moich ulubionych żeli tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam Luksję i Alterrę, a z Isany i Balea inne wersje ;) Najbardziej jednak lubię żele Nivea, Dove i Le Petit Marseillais;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię żele z Luksja,ale i z Dove,Apart oraz Palmolive:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam jeszcze nic marki Apart, Palmolive kiedyś miałam i były ok:)

      Usuń
  14. Żadnego z nich nie miałam :) Za to bardzo lubię żele Ziaji, LPM i żel Dove z mikrodrobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim faworytem od niedawna jest Seboradin, kupiłam też mojemu chłopakowi Men Sport 2w1, bo narzekał, że za dużo tych opakowań w łazience i jest zadowolony z wydajności i zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM