ZUŻYCIA

Cześć. Co jakiś czas będę Wam pokazywała jakie produkty zużyłam, nie wiem czy uda się co miesiąc, myślę raczej, że będzie to co jakiś czas - kiedy uzbieram coś więcej.


APIS PŁYN MICELARNY  http://hutosia.blogspot.com/2015/11/apis-oczyszczajacy-pyn-micelarny.html , dobry płyn, jednak miał jedną wadę twarz się po nim kleiła

FITOMED TONIK NAWILŻAJĄCY  http://hutosia.blogspot.com/2015/11/fitomed-tonik-nawilzajacy.html ,ogromny ulubieniec, polecam - jeden z lepszych toników jakie stosowałam

PLUS DLA SKÓRY KREM POD OCZY  http://hutosia.blogspot.com/2015/12/cera-plus-solutions-krem-pod-oczy-30.html ,dobrze nawilża obszar pod oczami, ale dla bardzo wymagającej skóry się nie sprawdzi, na cienie pod oczami nie działa

PLUS DLA SKÓRY KREM DO SKÓRY ODWODNIONEJ  http://hutosia.blogspot.com/2015/10/cera-plus-solutions-krem-do-skory.html polecam, bardzo porządny - nawilżający krem do twarzy za niewielkie pieniądze



BINGOSPA SÓL DO STÓP Z BOROWINĄ  http://hutosia.blogspot.com/2015/06/bingospa-sol-do-stop-ze-skonnosciami-do.html ,jak wiecie bardzo lubię sole do stóp tej marki, ta wersja również mi się spodobała

DEOFEET NAWILŻAJĄCY KREM DO STÓP  http://hutosia.blogspot.com/2015/08/tresciwy-nawilzajacy-gesty-i-wydajny.html ,jest bardzo dobry, znakomicie radzi sobie ze zniszczonymi piętami, regeneruje, nawilża


EVELINE KREM - MASKA DO RĄK I PAZNOKCI - polecam, dobry produkt, ładnie nawilża dłonie, jeśli tylko nie przeszkadza Wam intensywny zapach wanilii warto spróbować

ZIAJA ZIMOWY KREM DO RĄK OCHRONNY - jak pisałam całkiem niedawno krem uwiódł mnie swoim zapachem, cała reszta nie wygląda za dobrze - nie jest to na pewno krem ochronny i do tego na zimę:(

VASELINE INTENSIVE CARE KREM DO RĄK - bardzo go polubiłam, recenzja tutaj http://hutosia.blogspot.com/2015/10/vaseline-recenzja-produktow.html


ISANA SÓL DO KĄPIELI FIOŁEK&KONICZYNA - polecam, jedna z moich ulubionych soli ( wersja zapachowa jak najbardziej mi odpowiada ), przyjemna kąpiel murowana:)

ISANA SÓL DO KĄPIELI KRYSTALICZNA ZIOŁA ALPEJSKIE - nie doczytałam, że jest to sól krystaliczna i moja wina, sól mi się nie spodobała, nie kupię jej ponownie


Nie ma tego za wiele, ale jest. Staram się zużywać regularnie produkty do samego końca.
W tym roku postanowiłam wrócić do projektu denko..
Wy również zbieracie puste opakowania czy może raczej już się w to nie bawicie?
Pozdrawiam:*

18 komentarzy:

  1. Małe ale ciekawe zużycie, Apis mnie zainteresował :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tą sól do stóp, bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam twoich denek ale ciekawi mnie sól Isana w saszetkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zbieram pustych opakowań, bo nigdy mi to nie wychodzi :D Co do Twojego denka, miałam tylko krem-maska z Eveline, byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. APis bardzo lubię i mam ochotę poznać więcej ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. krem z Eveline wręcz uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie ten kosmetyk od Apis

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że krem z Ziai raczej słaby. Myślałam nad nim ale chyba sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  9. z Vaseline przepadam za balsamem nawilżającym w żółtej butli - szybko się wchłania. Polecam. Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego produktu..

    Ja zbieram jak chomik, póki nie porobię zdjęć:D

    Mimo, iż długo.. oj długo nie było mnie na blogu to nie wyrzuciłam ani jednego pustego opakowania:D To już chyba zakrawa na obsesję:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Od kilku miesięcy wróciłam do regularnego używania kremów do stóp i zainteresował mnie Deofeet ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnego produktu :) Miałam jedynie kiedyś sól do kąpieli od Bingo Spa i mimo iż szału nie było to za taką cenę nie można oczekiwać więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam jedynie krem-maskę z Eveline, którą pomimo średniego składu bardzo lubiłam. Fajnie nawilżała, a zapach choć intesywny zupełnie mi nie przeszkadzał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawił mnie krem do stóp, z opisu wynika, że warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo akurat mam próbkę kremu Deofeet z PrettyBoxa, muszę go wypróbować :) Kusi mnie też krem o intensywnym zapachu wanilii, jednak strasznie wolno idzie mi zużywanie kremów do rąk :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger