BANIA AGAFII SERWATKOWY SZAMPON PIELĘGNACYJNY, OCHRONA KOLORU

Cześć. Dziś o produkcie w 100 % zawierającym składniki naturalne - szamponie przeznaczonym do włosów farbowanych BANIA AGAFII.
Nie ma substancji typu SLS, znajdziecie w nim  za to syberyjskie zioła.

Szampon ma pojemność 100 ml i znajduje się w saszetce, nakrętka pozwala na zamknięcie produktu, co jest dużym plusem, bo nie lubię zwykłych saszetek - kiedy produkt leży otwarty.


Cały opis znajdziemy z tyłu. W skrócie szampon ma nawilżać, pielęgnować, regenerować, chronić i dodać blasku naszym włosom ( farbowanym ).
Mało tego ma stymulować wzrost włosów.


Konsystencja: dość rzadka, jednak nie spływa z dłoni.


MOJA OPINIA:

Szampon jest bardzo łagodny i nie podrażnia skóry głowy. Nie zawiera SLS, a pieni się zaskakująco dobrze.
Jeśli chodzi o jego zapach to mi zwyczajnie się nie podoba , jest specyficzny, trochę ziołowy, trochę apteczny, ale na szczęście nie utrzymuje się na włosach.
Produkt przede wszystkim dobrze oczyszcza, nie obciąża włosów, dodaje im objętości.
Saszetka starczyła mi na 7 użyć, co oceniam na całkiem dobrą wydajność.
Nie plącze włosów, po umyciu są miękkie, ładnie się układają.
Nie zauważyłam, żeby działał na porost włosów, ale może trzeba używać go dłużej.
Włosy ładnie się błyszczą i dobrze wyglądają.
Jestem bardzo zadowolona, nie sądziłam, że taki naturalny szampon tak dobrze się sprawdzi.

Znacie produkty do włosów BANIA AGAFII?

16 komentarzy:

  1. Tej wersji nie miałam. Jakiś czas temu skusiłam się na inny wariant i tak mnie podrażnił, że więcej nie sięgnę po inną wersję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka produktów Babuszki, ale akurat tego nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie wykazał się działaniem na porost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jak się dłużej poużywa, kilka opakowań pod rząd

      Usuń
  4. Lubie produkty tej marki, choć saszetka, nawet zakręcana, nie jest moim ulubionym opakowaniem dla kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolę zakręcaną niż typowo saszetkową:)

      Usuń
    2. Ja również, jednak generalnie jak mam do wyboru saszetkę czy butelkę/słoik, zawsze wybiorę tą drugą opcję :)

      Usuń
  5. tego nie znam, ale generalnie lubię ich produkty, szczególnie maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chcę się skusić, co polecasz?

      Usuń
  6. nie miałam, kiedyś może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm w sumie to wydajny to takie 4 saszetki albo cała butla i miesiąc z głowy:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak komuś cena saszetki odpowiada to ma z głowy:)

      Usuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki z tej serii :) Saszetki idealne w podróży :D

    OdpowiedzUsuń
  9. akurat moje włosy się z Agafii nie lubią ;(

    OdpowiedzUsuń