CERA PLUS SOLUTIONS MASECZKA NAWILŻAJĄCA DO SKÓRY ODWODNIONEJ

Cześć.
Ostatnim produktem, który otrzymałam od PLUS DLA SKÓRY i który chcę Wam zrecenzować będzie maseczka nawilżająca do skóry odwodnionej.


Tak naprawdę mamy dwie maseczki, saszetka jest podzielona na  2 części po 6 ml każda.
Maseczka ma wygładzać, nawilżać, zwiększać elastyczność, poprawiać jędrność naszej skóry.
Możemy stosować ją kilka razy w tygodniu, nie musimy zmywać, nadmiar usuwamy wacikiem lub chusteczką higieniczną, co uważam za fajne rozwiązanie.



Konsystencja jest dosyć lekka i szybko wchłania się w skórę, ja nie mam żadnego nadmiaru - co świadczy o tym, że moja skóra wypija całą maseczkę:)



MOJA OPINIA:

Przypomnę Wam moją recenzję kremu do twarzy tej serii http://hutosia.blogspot.com/2015/10/cera-plus-solutions-krem-do-skory.html , maseczka  jest dla mnie mocniejszą wersją kremu, bardziej skoncentrowaną, jeszcze dogłębniej nawilżającą.
Po nałożeniu jej na twarz od razu mamy wygładzoną skórę, lubię stosować ją również jako bazę pod makijaż, bo nie zostawia żadnej tłustej powłoki, moja skórą wypija ją w całości.
W okresie zimowym okazała się wybawieniem, dodatkowo nie podrażnia skóry i jej nie zapycha.
Co prawda nie zauważyłam działania ujędrniającego, ale bardziej liczyłam na nawilżenie i wygładzenie skóry.
Zapach maseczki jest bardzo przyjemny dla nosa, pachnie elegancko, ale nie jest to zapach zbytnio perfumowany.
Używanie jej było przyjemnością, jest to jeden z lepszych produktów marki, więcej tutaj

Używacie nawilżających maseczek? Jakie są Wasze ulubione produkty z tej kategorii?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. zaciekawiłaś nie tą maską :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie te z Agafii, fajnie odświeżają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale ta marka zainteresowała mnie wieloma produktami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam maseczkę nawilżającą Dermedic, przepięknie nawilża moją skórę. Ostatnio też testuję maseczke na noc Bielendy, ale używam jej jak kremu, spisuje się całkiem nieźle. Tej nie znam, ale wolę maseczki w tubkach, więc raczej się nie skuszę. Jednak sama marka wydaje się bardzo interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak gdzieś ją zobaczę to chętnie przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko używam maseczki nawilżające.

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz widzę ę maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że to coś dla mnie! muszę się za nią porozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O cos dla mnie !

    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty z tej firmy są na mojej liście, już niedługo wypróbuję na sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam maseczek nawilżających, nie służą mi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych produktów. Niestety, z maseczkami często bywa u mnie tak, że chętnie kupuję, a potem przeterminowane wyrzucam, bo zapominam o nich albo mam lenia :-/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM