EVREE INSTANT HELP BALSAM RATUNEK DLA CIAŁA

Cześć. Codziennie używam różnego rodzaju balsamów, maseł czy innych specyfików do ciała. Dbam, by skóra była nawilżona i odżywiona. Skusiłam się na zakup balsamu marki Evree -  INSTANT HELP.
Miał on przynosić natychmiastową ulgę mocno przesuszonej i popękanej skórze.



Balsam zakupiłam w sklepie internetowym za niecałe 18 złotych, pojemność to 400 ml, zużyć możemy w ciągu 6 miesięcy od otwarcia.
Skład jest bardzo przyjazny.



PLUSY:

- dobry skład
- przyzwoita cena 
- działanie ( balsam świetnie nawilża i radzi sobie z bardzo suchymi miejscami )
- szybko wchłaniająca się formuła
- wydajność

MINUSY:

- fatalne opakowanie, mam wielkie kłopoty, aby wydobyć produkt, butelka wykonana jest z grubego, twardego plastiku
- przyczepię się do zapachu, wiele osób wyczuwa mango, dla mnie zapach jest przeciętny i  na pewno nie owocowy,  myślę, że to kwestia gustu czy Wam się spodoba
- dostępność ( szkoda, że nie znajdziemy go w aptece internetowej, albo np. kauflandzie )


Ogólnie jestem zadowolona z balsamu, spełnia on swoje zadanie i bardzo dobrze działa na suchą skórę, jednak kosmetyk ten nie wywołał u mnie wielkiego wow:).

Znacie ten balsam? Lubicie?
Pozdrawiam:*

21 komentarzy:

  1. Nie znam go, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja balsamów już mam za duży zapas wie c sie nei rozglądam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale bardzo chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też go nie znam, ale przydałby mi się w obecnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale jeśli dobrze działa na suchą skórę, to chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo go lubię i rewelacyjnie sprawdza się na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam krem do rąk z tej serii i bardzo jestem zadowolona! Świetny kosmetyk w super cenie. Balsamu do ciała nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaardzo lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam i chyba nie miałam do tej pory nic tej marki

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam, a raczej czytałam większości dobre opinie na temat tych kosetyków

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie jakoś nie kusi ta firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo go lubię, bo świetnie odżywia, nawilża i regeneruje skórę, odnośnie opakowania mam te same zarzuty, za twarda butelka, trudno się wydobywa z niej kosmetyk, dodatkowo pękł mi zawis od korka - są bardzo cienkie. Zapach mi się podoba, jest lekko słodki, lekko świeży, ale mango też nie czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten produkt zbiera same pozytywne recenzje, jeśli chodzi o działanie :D Jeszcze go nie miałam, ale na pewno kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam kiedyś balsam regenerujący tej marki i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta butla właśnie wygląda na niepraktyczną, szkoda,że nie ma pompki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie testowałam jeszcze produktów tej marki :/

    OdpowiedzUsuń
  18. kupiłam, używam miesiąc i jestem z niego zadowolona, nie robi wow jak Cetaphil, ale jednak daje radę :) uwielbiam go stosować na skórę dłoni jak tylko jestem w domu i mam go pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger