IL SALONE MILANO ICONIC CREAM - PROFESJONALNY KREM DO WŁOSÓW

Cześć. IL SALONE MILANO to marka najczęściej wybierana przez najlepszych fryzjerów od niemal 40 lat. Kobiety mogą cieszyć się jakością profesjonalnych produktów IL SALONE MILANO  w domowym zaciszu.


Profesjonalny krem do włosów przeznaczony jest do włosów normalnych i suchych.
Rezultatem mają być piękne, miękkie i odżywione włosy. 


Tubka o pojemności 250 ml, odkręcana.


 Formuła wzbogacona proteinami mleka i zboża gwarantuje prawdziwe przeobrażenie włosów.

Skład jest dość przeciętny jak na moje oko:)



Konsystencja : gęsta, przezroczysta.


Nanosimy produkt na umyte włosy, pozostawiamy na 3 -5 minut po czym spłukujemy.


MOJA OPINIA:

Polubiłam się z tym kremem do włosów, ma bardzo fajną konsystencję, która nie obciążyła moich włosów.
Działa jak odżywka - ułatwia rozczesywanie włosów.
Wyglądają dobrze, są miękkie i lśniące.
Ujarzmia niesforne kosmyki i jeśli macie problem z puszeniem to w tej kwestii powinien pomóc.
Jego zapach jest fantastyczny, ma się wrażenie jakbyśmy dopiero co opuściły salon fryzjerski, pachnie luksusowo, profesjonalnie - jestem kupiona tym zapachem. Choć muszę przyznać, że to zapach mocno perfumowany, elegancki. Do tego utrzymuje się na włosach - czego chcieć więcej.
Kosmetyk nazwałabym średnio wydajnym, ponieważ na średniej długości włosy takie jak moje muszę go dość sporo wycisnąć na dłoń.
Podoba mi się również samo opakowanie, jest inne od drogeryjnych produktów.
Z przyjemnością zużywam ten krem, może nie działa cudów, ale zapach sprawia, że wciąż po niego sięgam.
Jeśli szukacie czegoś lekkiego, o boskim zapachu , działaniu podobnym do odżywek, jednak nie zależy Wam na super składzie  to polecam, cena to około 30 zł.

Słyszałyście o marce IL SALONE MILANO?

Komentarze

  1. Mam maskę i nawet jestr spoko.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tego kremu, ale jak pięknie pachnie to czuje się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten kremik jak ułatwia rozczesywanie to muszę się nad nim zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam nigdy kremu ale muszę polecić go mojej córce , Jej strasznie puszą się włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten krem i używam, niebawem u mnie na blogu recenzja się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę że byłby dla mnie fanjny jeśli ten zapach jest taki jak mówisz ;D Bo nie potrzebuje nic mocniejszego

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam, ale z chęcią poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę go na oczy ale z chęcią bym się z nim poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy poradziłby sobie z moimi spuszonymi włosami. Do tej pory próbowałam kremowania włosów kosmetykami do pielęgnacji skóry, dedykowanego produktu do tego celu jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na profesjonalny kosmetyk ma nieciekawy skład ;/ ale niestety profesjonalne kosmetyki bardzo często mają bardzo przeciętne składy i mocno zawyżone ceny, a wiem bo z profesjonalnymi kosmetykami do włosów mam do czynienia na co dzień ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach nie dość że jest piękny to długo utrzymuje się na włosach o tak to coś co bardzo lubię . Mam i jestem bardzo zadowolona z działania ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, może poznam bo miałam propozycję mała :)) Cieawy produkt i wygląda elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  13. dla takiego zapachu warto się skusić ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prosdukcie profesjonalnym spodziewałabym się lepszego składu. W tym, przed substancja mizapachowymi, nie widzę nic szczególnego. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM