OEPAROL BALANCE KREM DO RĄK

Cześć. Testuję wiele kremów do rąk, w moje ręce trafił produkt z olejem z nasion wiesiołka i odkryłam jego cudowne właściwości, jeśli jesteście zainteresowane zapraszam dalej.

Oeparol Balance krem do rąk wskazania do stosowania: codzienna pielęgnacja skóry dłoni skłonnej do przesuszania i pękania naskórka.


Krem ma za zadanie doskonale nawilżać skórę dłoni, wygładzać, łagodzić podrażnienia likwidując uczucie szorstkości.

Opakowanie:  plastikowa tubka o pojemności 75 ml, zamykana na klik. Wielkość idealna do torebki.


Oprócz oleju wiesiołkowego zawiera allantoinę, glicerynę i ekstrakt z nagietka.


Skład - na 2 miejscu w składzie parafina. Przeszkadza mi ona w produktach do twarzy, natomiast w kremach do rąk jest nawet wskazana, bo jej warstwa chroni nasze dłonie przed warunkami atmosferycznymi, zabezpiecza je.


MOJA OPINIA:

Jeśli nie przeszkadza Wam parafina w składzie tego kremu to będziecie zadowolone.
Produkt sprawdzi się w przypadku bardzo suchej skóry dłoni, doskonale nawilży nasze dłonie.
Jednak ostrzegam, że nie wchłania się od razu, niestety zostawia tłustą warstwę, dlatego ja polecam go zdecydowanie na noc, albo na dzień, ale nakładać go kilka minut przed wyjściem czy pracą przy komputerze, aby miał czas porządnie się wchłonąć.
Najważniejszym plusem kremu jest jego działanie łagodzące podrażnienia, o czym przekonałam się na własnej skórze.
Codziennie zmywam naczynia, nie używam rękawiczek, choć wiem, że wiele osób to preferuje, pewien płyn do naczyń tak przesuszył moje dłonie, że nie umiałam sobie z tym poradzić.
Już po kilkakrotnej aplikacji odczułam ulgę, a miejsca wysuszone zdecydowanie się poprawiły i nie ma mowy o szorstkości.
Dla mnie ten krem to prawdziwe lekarstwo na przesuszoną, podrażnioną skórę ,mogę przecierpieć fakt, że zostawia na dłoniach powłokę i niezbyt ładnie pachnie - choć to pewnie kwestia indywidualna.
Polecam ten produkt, jest wart uwagi, za 75 ml zapłacicie w graniach 8 zł.



Znacie ten krem do rąk?

13 komentarzy:

  1. Nie znam go, ale obecnie z tej firmy mam pomadkę i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego produktu tej marki, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no, kusisz! chociaż marki nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach zapachem (choć oczywiście są granice) ale ta warstewka i to że sie nie wchłania... niestety produkt nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy gdzieś będzie w promocji to chętnie się skuszę, bo w cenie standardowej na pewno nie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie przeszkadza parafina. ;-P A mógłby być niezły bez niej - lubię ten olej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co piszesz, krem dobrze nawilża skórę, jednak nie zauważyłam nigdzie słowa o łagodzeniu podrażnień. Mnie nie przeszkadza parafina w kremach do rąk czy ciała (nawet w kremach do twarzy ją toleruję), jednak ta marka zupełnie mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Najważniejszym plusem kremu jest jego działanie łagodzące podrażnienia

      Usuń
  8. Miałam pomadkę tej firmy i niestety się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam kremu i mm nie zauważyłam aby parafina w jakiś sposób mi szkodziła

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że za taką cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze go nie próbowałam , ale mam nadzieje że sprawdzi się u mnie równie dobrze jak u Ciebie ;*
    Obserwuję i zostaje na dłużej aby być na bierząco , zapraszam również do Nas .
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń