PLUS DLA SKÓRY MLECZKO DO DEMAKIJAŻU

Cześć. Nie używam mleczek do demakijażu, jednak otrzymałam je jako dodatek do paczki z produktami do testowania. Zdecydowałam się użyć go chociaż jeden raz. Niestety mleczko kompletnie mnie nie przekonało i to nie ze względu na swoją formułę.


Pojemność to 200 ml, plastikowa butelka z zamknięciem na klik, prosta szata graficzna - na plus.

Mleczko ma usuwać makijaż, oczyszczać i nawilżać skórę. Efektem ma być świeża, nawilżona i wygładzona skóra.


Skład : nie toleruję produktów do twarzy zawierających parafinę, tutaj parafina jest już na 2 miejscu w składzie.


Konsystencja : typowa dla mleczek.



MOJA OPINIA:

Z mleczkiem się  nie polubiłam i tak jak pisałam wyżej nie dlatego, że ma taką formułę.
Już po otwarciu poczułam, że mleczko pachnie bardzo intensywnie - zapach jest drażniący i w moim przypadku powoduje, że nie mam ochoty używać produktu.
Skład pozostawia wiele do życzenia, a parafina tak wysoko w składzie nie przyczyni się do poprawy stanu naszej skóry, wręcz przeciwnie - przy cerze skłonnej do wyprysków będzie działała zapychająco.
Mleczko dobrze zmywa makijaż twarzy i na tym koniec jego zalet.
Buzia po użyciu jest pseudo nawilżona, bo zawdzięczamy to parafinie.
Jestem na nie i nie polecam tego produktu do demakijażu.



Lubicie mleczka do demakijażu ? Czy podobnie jak ja stawiacie na płyny micelarne?

Komentarze

  1. Mleczek niestety nie lubię, zdecydowanie wolę żele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic ciekawego z tego co widzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mleczka nie używam , jedynie płyny micelarne i żele :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię , kiedy mleczka intensywnie pachną.
    Właściwie w ogóle lubię delikatne zapachy każdego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mleczka do makijażu, ale nie wszystkie wiadomo:)
    Ten produkt też by mi się nie spodobał,ze względu na intensywny zapach,za którym średnio przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, szkoda, że się nie sprawdził:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Generalnie mleczka i śmietanki przeznaczone są w szczególności do skóry suchej, bo często mają w składzie parafinę lub jej pochodne. Osobiście kiedyś lubiłam mleczka, obecnie wolę płyny micelarne i dwufazowe.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM