RIMMEL GLITTER BOMB TOP COAT

Hej. Dziś o produkcie, który bardzo mnie zaskoczył. Top coat do paznokci marki Rimmel znalazł u mnie inne zastosowanie.

Buteleczka wygląda efektownie. 
Pojemność 8 ml.
Produkt ważny aż 30 miesięcy od otwarcia.


Pędzelek bardzo przyjazny, łatwo się nim maluje.


Efekt na paznokciu :


Top coat znalazł u mnie inne zastosowanie i używam go zwyczajnie jako lakieru w dni kiedy chcę mieć coś na paznokciach, ale nie bardzo mi się chce lub nie mam czasu na ich malowanie.
Efekt jest bardzo delikatny, ale jednak widać, że coś na pazurkach jest - drobinki delikatnie mienią się już z daleka. Oprócz tego paznokcie są nabłyszczone jakbyśmy miały bezbarwny lakier z drobinkami.

Przez 2 tygodnie taki właśnie efekt utrzymuje się bez najmniejszego szwanku na paznokciach.
Z początku myślałam, że nie polubię się z tym produktem, ale podoba mi się, że daje nienachalny, nieprzesadzony efekt.
Wiem, że nie każdej z Was może przypaść do gustu, ale dla zabieganej mamy to fajna propozycja by zaoszczędzić trochę czasu, nie musimy być precyzyjne, a i tak wyjdzie.

Podoba Wam się efekt czy to coś zdecydowanie nie dla Was?

Komentarze

  1. Nie przepadam za takimi lakierami, a ostatnio w ogóle nie maluję paznokci. Już by się ta zima mogła skończyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię lakiery, których nie trzeba precyzyjnie nakładać :P więc to pewnie coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio noszę tylko hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że przypadł Ci do gustu ;) Ja mam w domu chyba jeszcze 2 z tej serii - złoty i niebiesko-czerwony, ale jeszcze też ich nie używałam. Odkąd robię hybrydy, to chyba szybko ich nie użyję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm efekt spoko ale ja potem nie lubie zmywać brokatu z pazurków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana w tym przypadku nie ma takiego problemu, to nie brokat, a małe drobinki, bez problemu schodzą:)

      Usuń
  6. Wole jednolite kolory :)
    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za takimi topami, bo ciężko się je zmywa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja średnio lubię tego typu lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko maluje paznokcie, a jak już wybieram to bardziej wyraziste lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. na jakimś kolorku na pewno bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM