ZUŻYCIA

Cześć, 18 stycznia pokazywałam Wam moje zużycia, jestem z siebie dumna, bo dziś mamy 19 , a ja przychodzę z nową porcją zużyć.
Dla jednych pewnie będzie za mało, ale ja cieszę się, że wykańczam produkty regularnie.
Tak więc przedstawiam zużytych :


CIAŁO:

Vaseline balsam w sprayu - bardzo fajny, lekki balsamik lecz nie wydajny, atomizer ładnie rozpylał produkt, więcej tu
Alverde masło do ciała - świetne, bogate masło, sprawdzi się przy bardzo suchej skórze, wydajne lecz trudno dostępne, ma bardzo fajny skład, kilka razy było w moich ulubieńcach
Kamill koncentrat kremu do rąk - ja znalazłam dla niego inne zastosowanie,a mianowicie używałam jako kremu do stóp, ale nie powiem w tej roli dobrze się sprawdzał więcej tu


WŁOSY:

Bania Agafii serwatkowy szampon do włosów - lubiłam go, był delikatny, nie podrażniał i robił to co miał robić, polecam, więcej tu
Dove oxygen odżywka do włosów -  dla mnie świetna, więcej tu


TWARZ:

Fitomed tonik oczyszczający - miałam już wersję nawilżającą, ale ta jest równie dobra, toniki marki Fitomed zostają ze mną na dłużej, uwielbiam je
Plus dla skóry płyn micelarny - bardzo fajny i wydajny, więcej  tu
Oillan balance krem do twarzy na każdą pogodę - dobry krem, niesamowicie wydajny, ale wielki z niego tłuścioszek, co niekoniecznie obecnie mi odpowiada 
Płatki do demakijażu Isana - bardzo dobre płatki, zdradziłam Biedronkę i czuję się z tym dobrze, bo płatki Isany dorwałam w cenie na do widzenia za nieco więcej niż 1 zł, nakupiłam mnóstwo paczek, w każdym razie polecam niczym nie odbiegają od biedronkowych


 KOLORÓWKA:

Błyszczyk do ust Celia WOMAN kolor nr 03 - swego czasu był w moich ulubieńcach, jednak już do niego nie powrócę, bo strasznie sklejał
Cień w kremie color tattoo on and on bronze - muszę go wyrzucić, ponieważ strasznie zgęstniał , wg mnie na pewno nie wytrzyma od otwarcia 24 miesięcy jak sugeruje producent, cień był bardzo ładny, ale jednak wolę zwykłe cienie
Bell multi mineral anti-age korektor - dostaniecie go w biedronce i dla mnie to absolutny hit, za tak niewielką cenę 7 - 8 zł otrzymujemy fajny korektor o średnim kryciu, nie wchodzi w załamania , niczego nie podkreśla, trzyma się cały dzień, musicie wypróbować. Lubię do niego wracać.


To już wszystko...

Znacie produkty, które zużyłam?
Pozdrawiam:*

21 komentarzy:

  1. Kusi mnie ta odżywka z Dove. Nigdy nie miałam ich kosmetyków do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie toniki z Fitomedu niestety się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ważne ile, ważne, że się po kolei wszystko zużywa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Do odżywek Dove mam mieszane uczucia. Reszty produktów nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywkę z szamponem dove muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się zdarzyło używać kremu do rąk, do nóg i byłam zadowolona :)
    Nie znam Twoich produktów ale warto sobie wziąć Twoje opisy do serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten balsam z Vaseline czeka u mnie w zapasach i jeszcze go nie ruszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne denko, część z tych kosmetyków miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe kosmetyki używalaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. znam tylko waciki :D reszty nie miałam okazji jeszcze testować.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zużycie, znam tylko krem Oillan :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i bardzo lubię właśnie ten cień Color Tattoo :-) Miałam kiedyś to masło Alverde -rzeczywiście fajne jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zużycia :) Lubię to masełko Alverde bardzo ładnie odżywia, nie przepadam natomiast za Vaseline

    OdpowiedzUsuń
  14. masełko jest genialne :) ja przestałam robić denka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja znów nienawidzę płatków Rossmannowych! przeszkadza mi to, że się tak rozłażą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie ten balsam do ciała w spray`u Vaseline jakoś ostatecznie nie zachwycił, w dodatku męczył mnie jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masło Alverde miałam i również byłam zadowolona :) Zaciekawiłaś mnie tą odżywką Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawił mnie tonik Fitomed i szampon Banii Agafii :) Będę musiała wypróbować te 2 produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tez zakupilam te platki i nawet lepsze od biedronkowych :) lubie firme dove,ciekawa jestem tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. te Vaseline strasznie mnie kusi, żeby spróbować..

    OdpowiedzUsuń
  21. tak ta vaselina mało wydajna ale pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń