ANTYBAKTERYJNY ŻEL DO RĄK ŚWIT PHARMA

Cześć. Wczoraj spadł śnieg, a dziś za oknem u mnie piękne słońce, ale mroźno:(
Zapraszam na recenzję antybakteryjnego żelu do rąk od Świt Pharma - żel o działaniu bakteriobójczym, przeznaczony do dezynfekcji rąk.
Usuwa 99,9 bakterii.

Opakowanie:
mała, poręczna buteleczka, pojemność 50 ml



 MOJA OPINIA:

Bardzo polubiłam ten produkt, ładnie pachnie i  nie przesusza moich dłoni.
Z początku obawiałam się zawartych w nim kuleczek, które możecie zobaczyć poniżej, na szczęście nie zostają one na dłoniach po aplikacji.
Myślę, że taki żel to świetne rozwiązanie, kiedy nie mamy dostępu do wody, by umyć ręce.
Ja trzymam jeden w torebce, a drugi w domu.
Czasami chcę szybko odświeżyć moje dłonie przed nałożeniem podkładu (w przypadku kiedy robię to palcami) taki żel zabije ewentualne bakterie.

Kosmetyk znalazł również  zastosowanie u mojego męża, u którego w pracy różnie bywa, a taka forma produktu jest bardzo wygodna i szybka.
 Mój syn, kiedy chce coś przekąsić na spacerze też sięga po ten specyfik, aplikuję mu małą porcję, wciera w rączki i gotowe.




Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo polubiłam takie maleńkie żele antybakteryjne do rąk, są przydatne:)
Pozdrawiam serdecznie:*

Komentarze

  1. Jest fajny, mały, mieści mi się idealnie w małej kieszeni torebki :) i lubię ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam też takie produkty ;D musze je mieć przy sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie żele, a tej marki nie znam. Chętnie kupię i wypróbuję jak gdzieś je spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od roku zawsze ten żel mam w torebce.lubię o wiele bardziej niż bbw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko używam takie żele bo zwykle mam wrażenie klejących się rąk, :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żele antybakteryjne to coś co zawsze musi się znajdować w mojej torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie małe żele antybakteryjne, są bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na spacery, szczególnie z dziećmi taki kosmetyk jest niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze go nie testowałam, ale choc generalnie lubię takie produkty, to najczęściej zwyczajni o nich zapominam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie żele :) Obecnie używam Venus :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sobie i synkowi właśnie kupiłam taki bez alkoholu, bo jestem jego ogromną przeciwniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie żele doceniłam dopiero po urodzeniu dziecka ;) łatwo umyją małe rączki na spacerze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Noszę taki żel (tzn. akurat mam z Oriflame) w torebce, na tak zwany wszelki wypadek :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten żel, zawsze muszę mieć go w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie żele, świetnie sprawdzają się w podróży :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM