BLOGERSKI DZIEŃ KOBIET 5 03 2016

Cześć Moje Drogie:) 
Dzisiaj 8 marca nasze święto, ja wraz z innymi dziewczynami miałam je już wcześniej - 5 marca, a to za sprawą dwóch organizatorek Blogerskiego Dnia Kobiet - Agnieszki oraz Sandi , dzięki którym mogłam uczestniczyć w tym fantastycznym wydarzeniu.
Zdjęcia wykorzystane przeze mnie do relacji pochodzą w większości od Sandi i Renaty, natomiast zdjęcia upominków wykonałam sama.

Miejscem naszego spotkania był wspaniały lokal w centrum Katowic Cafe Kattowitz.
Bardzo interesujący wystrój, miła obsługa, pyszne dania, desery - czego chcieć więcej...

 foto by Agnieszka Wiśniewska



Fantastyczne uczestniczki spotkania:


Organizatorki zadbały byśmy aktywnie spędziły te kilka godzin, spotkanie rozpoczęło się od wykładu Pani Marty Dziekańskiej z Pharma Nord.
Nie ukrywam, że temat mnie mega zainteresował i od niedzieli zaczęłam suplementować produkt tej firmy.


Następnie Pani z Optima Plus poopowiadała nam o naturalnych olejkach eterycznych, mało tego dostałyśmy aż dwa olejki na własny użytek.


Potem Pani Agnieszka Karusiak poddała dwie uczestniczki spotkania makijażowej metamorfozie. Efekty jej pracy możecie podziwiać na jej profilu na fb.

foto by Aneta Jokisz http://www.naszadrogado.pl/

Skład naszego spotkania :

Organizatorki


Kasieńka moja imienniczka http://kasias1980.blogspot.com/

oraz ja rzecz jasna:)

Upominków cała masa, za co z tego miejsca pragnę podziękować wszystkim sponsorom, którzy włączyli się w wydarzenie.































Jeszcze raz dziękuję za upominki.

Dziewczyny mam nadzieję, że niebawem powtórzymy, dzięki za super spotkanie.




Na koniec ja z Renatką:)

32 komentarze:

  1. Musiało być super, ile wspaniałości do testowania :) miło Cię zobaczyć z Renatką <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie Kasiu, miło było Cię znów zobaczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spotkanie :) Nasze już 12 marca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O prosze ile dobroci do testowania, super!:) mam nadzieję na recenzje niedługo, bo bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie te słynne olejki z Optima Plus :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło było Cię znów zobaczyć! :D Wszystkieg dobrego z okazji dnia kobiet i do zobaczenia znów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasieńko, miło było się z Tobą zobaczyć. Szkoda, że nie miałyśmy okazji pogadać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że jesteśmy w stanie nadrobić:) musimy bliżej siebie siedzieć

      Usuń
  9. ale cudowności dostałyście :) pozdrawiam i ślę buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło było Cię poznać, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy i więcej porozmawiamy :) Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za przybycie i do następnego. Może uda nam się na jakąś kawkę wyskoczyć w międzyczasie. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowności do testowania <3 Super spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. omo ile super kąsków ;)! następnym razem do Kato proszę mnie zaprosić hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapisuj się Kochana, a na pewno znów się spotkamy, śledzić musisz blogi dziewczyn:)

      Usuń
  14. Mnóstwo produktów. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. to prawda, dają energię na następne dni:)

      Usuń
  16. Widać, że spotkanie udane i mnóstwo pięknych prezentów. Ta witaminowa odżywka do paznokci dobrze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger