DOVE KREM DO RĄK Z MASŁEM SHEA I NUTĄ WANILII

Cześć. Nareszcie marzec, wyczekuję wiosny... Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o produkcie do rąk marki Dove. Nie jest to moja ulubiona marka kosmetyczna, gdyż lubię tylko wybrane kosmetyki. Jednak ostatnio coraz bardziej się do niej przekonuje. Po fenomenalnej odżywce dove oxygen, teraz skusiłam się na krem do rąk, spotkałam go w biedronce - były ostanie sztuki, cena jednego to 3,99 zł.
Spośród dwóch wariantów postawiłam na krem z masłem shea i nutką wanilii - co śmieszne zapach żelu pod prysznic dove o tym zapachu kompletnie nie przypadł mi do gustu.
I powiem jedno dobrze postawiłam - bo zapach kremu jest zupełnie inny, bardziej delikatny.


Plastikowa tubka, pojemność 75 ml. Bardzo wygodna, mała - idealna do torebki. Prosta szata graficzna, bardzo mi się podoba.





Konsystencja dosyć gęsta, krem bardzo szybko się wchłania i nie zostawia żadnej tłustej powłoki.


MOJA OPINIA:

Jestem bardzo zadowolona z tego kremu do rąk - robi wszystko to czego oczekuję od takich produktów. Nawilża dłonie, regeneruje je, sprawia, że są miękkie i gładkie.
Wchłania się rewelacyjnie, nie ma mowy o żadnym tłustym filmie - nie zostawia nawet ochronnej powłoki jaką zostawiają kremy do rak marki evree.
Tutaj mamy wszystkie niezbędne właściwości bez tłustości.
Produkt jest bardzo wydajny, wystarcza niewielka ilość.
Polecam Wam spróbować, wiele wersji zapachowych sprawi, że znajdziecie coś dla siebie.
Uwielbiam formułę tego kosmetyku i myślę, że znalazłam swojego nowego ulubieńca.

Znacie kremy do rąk Dove ?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. Nie znam, ale firmę bardzo9 cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam kremy Dove, lubię, ale dawno nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z dove jeszcze nie miałam kremu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo proszę, jaki tani i jeszcze dobry- chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. raczej tą markę omijam, nie wiem zresztą z jakich względów. Kremik natomiast wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ich żele pod prysznic i to klasyczne mydło w kostce, ale kremu do rąk jeszcze nigdy nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej wersji kremu Dove jeszcze nie miałam, ale możliwe, że się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kremy do rąk Dove, tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego jeszcze nie znam ale postaram się w najbliższym czasie obczaić :D Na razie walczę z ciągle obecnymi zapasami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo tak, na pewno u mnie zagości!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam sporo kremów z Dove :D
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję :)
    Poklikasz u mnie w najnowszym poście- byłabym ci bardzo wdzięczna, ponieważ staram się o współpracę


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego akurat nie miałam, ale miałam jakąś inną wersję i byłam zadowolona :) Musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię tę markę głównie za zapach kosmetyków. Jestem wierna ich mydłom w kostce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kremu do rąk nie miałam jeszcze, ale za to znów kupiłam dla siebie kolejny żel pod prysznic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam kremów do rąk tej firmy, ale cenię w nich to samo co Ty:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM