EXCLUSIVE COSMETICS HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY Z EKSTRAKTEM Z KAWIORU

Cześć. Jako, że mamy Święta zaszalałam i wypróbowałam hydrożelowe, stymulujące płatki po oczy z ekstraktem z kawioru od ŚWIT PHARMA.
Płatki mają likwidować zmarszczki i wygładzać skórę pod oczami.
Trzymamy je 30 minut, następnie zdejmujemy. Ewentualny nadmiar serum wmasowujemy w skórę.


Składniki aktywne to ekstrakt z kawioru i pantenol.


Płatki są szczelnie zamknięte.
Już teraz możemy zauważyć, że znajdują się na nich srebrne drobinki.


Moja opinia:

Po wyjęciu płatków z opakowania i aplikacji ich na skórę pod oczami od razu czujemy przyjemny efekt chłodzenia.
Płatki dobrze przylegają do skóry, nie przesuwają się.
Dla mnie są średnio nawilżone i po zabiegu nic nie musiałam wmasowywać w skórę, nie było nadmiaru.
Czuć wygładzenie skóry i jej napięcie, ale jest to efekt na 2 godzinki, potem już przestajemy to odczuwać.
Zauważyłam jedynie ładne nawilżenie tej okolicy.
Nie podobało mi się również to, że drobinki widoczne na płatkach zostają na skórze.
Podsumowując,nie są to dla mnie idealne płatki pod oczy.


Znacie te płatki pod oczy?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. u mnie jeszcze czekają na testy. Zobacyzmy ja sobie u mnie poradzą

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba dziś po nie sięgnę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze się z nimi nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie testowalam ale sie skusze na nie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam dotąd płatków z takimi drobinkami ale takie maseczki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych płatków nie znam, ale czasami jakieś sobie funduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ale dawno żadnych nie miałam zatem z checią bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu rozejrzałam się za ceną, bo to istotne. 4,50 to jeszcze da się przeżyć, chociaż ja nie lubię właśnie kosmetyków w płatkach czy maseczkach, bo mam wrazenie, że efekty zwykle niewspółmierne do ceny...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby nie ten glikol propylenowy na samym początku składu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka takich płatków i bardzo lubię taką formę maseczek pod oczy :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie rewelacja. Moje zmarszczki mimiczne zniknęły. Idealne do stosowania przed "wielkim wyjściem".

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie produkty, zawsze szybko przynoszą ulgę :) i poprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ostatnio takie płatki i spisały się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie jakoś nigdy nie kusiły do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie planuję dzisiaj wieczór SPA z tymi płatkami między innymi. Szkoda, że drobiny zostają na skórze, na pewno nie jest to efekt, którego oczekuję po takim produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś tego typu płatki, ale nie do końca dały efekt, którego oczekiawałam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM