KLAPP POWER EFFECT

Cześć. Wczoraj zakończyłam kurację ampułkami dwufazowymi KLAPP COSMETICS Power Effect.
Używałam ich regularnie co drugi dzień, ponieważ mam skórę mieszaną i obawiałam się, że odpłaci mi ona zaskórnikami przy codziennym ich stosowaniu.
Standardowo, np. przy cerze suchej kuracja może trwać 7 dni z rzędu.
Ale do rzeczy czym są dwufazowe ampułki do twarzy?

Dwufazowa ampułka to taka, w której preparat ma wyraźnie widoczne dwie fazy - tłuszczową i wodną. W warstwie tłuszczowej zawieszone są przykładowo oleje roślinne lub rozpuszczalne w tłuszczach witaminy, a w warstwie wodnej substancje rozpuszczalne w wodzie np.witaminy czy roztwory roślinne.


Świetne kartonowe opakowanie, które chroni przed światłem, ampułki są dobrze chronione i żadna się nie stłucze.
Pojemność każdej to 1 ml.


Niebieska ampułka odpowiedzialna jest za nawilżenie i wypełnienie.
Ma chronić naskórek przed wysuszeniem, redukować zmarszczki i bruzdy.
Składniki aktywne to ekstrakt z drożdży, kwas hialuronowy, oligosacharydy, kwas glukuronowy,olej migdałowy, olej jojoba, Revidrat.


Ampułka z witaminą C ma rewitalizować i rozświetlać skórę, chronić ją przed szkodliwym wpływem środowiska.
Składniki aktywne to witamina C, ekstrakty komórek macierzystych z pomarańczy, ekstrakt z różowego grejpfruta. olej migdałowy i olej jojoba.


Składy:


Ampułki Bi-Phase Serum zalecane są dla skóry powyżej 30 roku życia.
Są bezpieczne dla każdego typu skóry nawet wrażliwej, bo nie zawierają parabenów, PEG i olejów mineralnych. Możecie je stosować rano lub na noc. U mnie jedynie na noc, bo zostawiały dość tłustą powłokę, ale to pewnie zależy od typu cery.

Obawiałam się, że będę miała problem z otwarciem ampułki.
Na szczęście jest to dość proste wystarczy wstrząsnąć ampułką, aby faza wodna i oleista się połączyły, otworzyć ampułkę za pomocą chusteczki odłamując szyjkę w zaznaczonym miejscu.
Potem już tylko wmasować w skórę.

MOJA OPINIA:

Czytałam wiele opinii,  u jednych dziewcząt ampułki sprawdziły się dobrze, a  u części bez rewelacji.
Ja jestem z nich naprawdę zadowolona, ale może zacznę od minusu - wg mnie ampułki nie nadają się pod makijaż ( jako baza ) jak twierdzi producent, po wmasowaniu ich w skórę na mojej twarzy i tak pozostawał tłusty film.
Lepiej przypasowały mi ampułki z witaminą C ( żółte ) - skóra po przebudzeniu wyglądała na wypoczętą, miała zdrowy koloryt, była mięciutka w dotyku.
Niebieskie ampułki na początku mnie zaniepokoiły, ponieważ po aplikacji pierwszej z nich pojawiła się u mnie drobna wysypka na policzku, jednak po godzinie lub dwóch zmiany znikały. Nie wiem, może to za sprawą substancji aktywnych. W każdym razie potem nic złego się nie działo.
Rano skóra również była dobrze nawilżona i promienna.

Po takiej kuracji widzę, że moja skóra jest nawilżona, delikatnie napięta i ma ładny koloryt, ciekawa jestem jak długo ten efekt się utrzyma.
Generalnie miło było przetestować takie dwufazowe ampułki i zapewnić swojej skórze trochę luksusu.

Słyszałyście o tych ampułkach? Pozdrawiam:*

14 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe są te ampułki, ale ja nie wime czy u mnie by się sprawdziły i czy byłabym wytrwała w używaniu. Choć ciekawią i kuszą ;)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Na na mój wiek ale polecę przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego ale chętnie bym sięgneła po ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurację taką bym chętnie sobie zafundowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kwestia rodzaju skóry. Dla mojej suchej skóry są niestety za słabe (została mi jeszcze jedna, więc wątpię, aby w tej kwestii wiele się zmieniło), a jednocześnie pozostawiają na długo tłusty film na skórze (miejscami pozostawał nawet po całej nocy). Mam mieszane uczucia co do tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna dawka nawilżenia -polubiłam je :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo si z nimi polubiłam, fajnie nawilżyły mi twarzyczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie takie produkty, szczególnie te z wit C kusza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję pracować na kosmetykach Klapp i uważam, że mają słabe składy, wygórowane ceny, a działanie jest znikome ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm jakos mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej firmy jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja skóra akurat błyskawicznie przyswajała te ampułki, jednak co cera to kaprysy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki nie mam z nią doświadczenia, ale o tych kapsułkach ostatnio głośno :)
    http://labeauteofblondes.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. denerwowałyby mnie ampułki do aplikacji;p

    OdpowiedzUsuń