OLEJEK DO PIELĘGNACJI SKÓREK Z WAPNIEM, WITAMINĄ E I OLEJEM Z DRZEWA HERBACIANEGO - KOSMED

Cześć.
Zapraszam na recenzję olejku do pielęgnacji skórek, z wapniem, witaminą E i olejem z drzewa herbacianego firmy KOSMED.
Produkt ma nawilżać, zmiękczać i odżywiać skórki wokół paznokci, mają wyglądać zdrowo i estetycznie.


Szklana buteleczka o pojemności 9 ml. Koszt około 6,50 zł.
Składu na próżno szukać na opakowaniu, na szczęście znalazłam go na stronie apteki internetowej.

Mineral Oil, Isopropyl Myristate, Simmondsia Chonensis Seed Oil, Prunus Armeniach, Kornel Oil, Fragrance, isopropyl Alkohol, propylparaben, Butylparaben, Calcium pantothenate, Tocopheryl Acetate, Aloe barbadensis Lcaf Extract, Chamomillia Recutita Flower Extract, Oerthera Biennis Oil, melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Silica Dimethyl Silylate, Jojoba Ester, Red 17, Violet 2, Red 30, Talc, Ultramarines


MOJA OPINIA:

Pierwsze o czym muszę wspomnieć to fakt, że olejek pachnie bajecznie. 
Nie jestem dobra w opisywaniu zapachów, ale wierzcie mi na słowo aplikacja tego olejku to prawdziwa przyjemność, nasz nos ma wtedy ucztę:)
Jeśli chodzi o działanie to olejek spełnia swoje podstawowe zadanie - wspomaga nasze skórki, sprawia, że są nawilżone i bardziej miękkie - jednak zaznaczam, że nie mam w tym zakresie wielkich problemów.
Wiele preparatów dawało podobne efekty, więc nie skuszę się na zakup tego olejku.
Jeśli jednak będziecie regularne to na pewno Wam doraźnie pomoże i uporacie się z problemem.
Dla mnie to taki neutralny produkt.

Stosujecie olejki do pielęgnacji skórek? Ja przyznam się, że jestem dość nieregularna...może dlatego, że nie mam z nimi większych problemów
Pozdrawiam:*

8 komentarzy:

  1. Jak wiesz testowałam inna wersje tego olejku. Nie dość, że nie pachniała, to jeszcze działała bardzo doraźnie. Wolę inne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze wspominam olejek w pisaku oraz oliwkę do paznokci Golden rose. Ten produkt mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam problemów ze skórkami, więc taki produkt jest mi obojętny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stosuję jedynie preparaty do odsuwania skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś ciekawego :) Fajny skład :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście nie używam tego typu produktów...

    OdpowiedzUsuń