AVON SILKY SOFT MUSK - ZAPACH, KTÓRY PODBIŁ MOJE SERCE

Witam. Jak wiecie nigdy nie inwestuję w drogie zapachy, uważam, że często możemy dorwać równie ciekawe wody toaletowe czy perfumowane w niższej cenie.
Tym razem jednak ową wodę toaletową dostałam w prezencie od męża.
Zapach od dawna kusił swoimi nutami zapachowymi:
malina, konwalia, zmysłowe piżmo.
Wg producenta zapach zaliczyć możemy do kategorii orientalno - drzewnej.




50 ml w cenie regularnej kosztuje 41 zł, w promocji 24,99 zł.



Zapach jest zniewalający - dosyć słodki, ale nie przytłaczający czy duszący.
Bardzo długo utrzymuje się na ubraniach. Kiedy popołudniu spryskam nim koszulkę, a następnego dnia rano wchodzę do pokoju wciąż go czuję. Takiej trwałości się nie spodziewałam.
Dostałam wiele komplementów, co to za drogi zapach. Kiedy mówię, że to woda z avon wszyscy robią duże oczy.
Jeśli szukacie lekkiego, ale jednocześnie słodko - świeżego zapachu na co dzień to będzie strzał w dziesiątkę.
Malina, konwalia i piżmo to odtąd moje ulubione połączenie.

Jaki jest Wasz ulubiony zapach?
Pozdrawiam:*

14 komentarzy:

  1. Ja nie mam ulubionego zapachu,
    mam sporo perfum i w zależności od humoru czy nastroju sięgam po jedne z nich
    tego zapachu nie znam, choć mam dużo wód z avonu..
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten zapach:)
    Ale z Avon obecnie mój ulubiony to Rare amethyst :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie próbowałam tego zapachu, ale z Avonu lubię Aqua :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam piżmo zwłaszcza białe i chętnie poznałabym ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym go powąchać. Ciekawa jestem jak on pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem strasznie ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego zapachu ale lubię piżmo więc chyba mi podejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo spodobał mi się ten zapach w katalogu, ale musiałam się wstrzymać z zakupem, bo póki co to mam spory zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj dawno nie miałam nic z Avonu. Moim ulubionym zapachem jest Celebre :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię zapachy z Avon, uważam, że są to całkiem porządne perfumy, choć raczej w cenach promocyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też ten zapach przypadł do gustu, generalnie lubię Avonowe perfumy. Uważam, że za całkiem nieduże pieniądze otrzymujemy fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger