EVELINE SOS Profesjonalny peeling + maska serum do rąk

Cześć. Moje dłonie znów są w nie najlepszym stanie, na spotkaniu blogerek w Katowicach otrzymałam profesjonalny peeling i maskę serum do rąk od Eveline Cosmetics, które postanowiłam wypróbować.
Producent pisze:

Profesjonalny peeling do rąk to natychmiastowy ratunek dla nawet najbardziej wymagającej skóry. Dzięki unikalnym kryształkom peelingującym i zawartości składników aktywnych, doskonale złuszcza zrogowaciały, martwy naskórek, pozostawiając dłonie idealnie gładkie i delikatne. Innowacyjna kompozycja starannie wyselekcjonowanych komponentów stymuluje naturalne procesy biologiczne naskórka, przyspieszając jego odnowę komórkową. Już po pierwszej aplikacji dłonie są aksamitne w dotyku, a skóra optymalnie nawilżona, napięta i sprężysta. Dodatkowo relaksujący zapach sprawia, że stosowanie peelingu staje się źródłem prawdziwej przyjemności.

Profesjonalna maska do rąk to innowacyjna kuracja głęboko regenerująca suchą i szorstką skórę. Wysoko skoncentrowana formuła preparatu oparta na wyjątkowo odżywczych składnikach intensywnie pielęgnuje dłonie i sprawia, że skóra odzyskuje optymalną elastyczność i niezwykłą miękkość. Przełomowa technologia produktu zapobiega wysuszeniu naskórka, tworząc na jego powierzchni ochronną tarczę hydrolipidową. Efekt doskonałego wygładzenia widoczny jest już po pierwszym zastosowaniu. Skóra dłoni jest nawilżona i zregenerowana, a paznokcie wzmocnione. Lekka i szybko wchłaniająca się konsystencja w połączeniu z relaksującym zapachem sprawia, że stosowanie maski jest niezwykłą przyjemnością.


Komplet zawiera dwie saszetki, każda po 6 ml.
Ilość peelingu jest odpowiednia do jednego zabiegu, zaś ilość maseczki spokojnie wystarczyłaby na dwa zabiegi.
Poniżej konsystencja peelingu. Bardzo małe drobinki, które mimo moich obaw świetnie sobie radzą.


Konsystencja maski. Bardzo lekka i dość rzadka.



Ogólnie rzecz biorąc z zabiegu jestem zadowolona, szczególnie, kiedy biorę pod uwagę cenę - za taki zestaw zapłacimy ok. 2 zł .
Oba produkty przyjemnie, owocowo pachną, co zachęca mnie do chwili relaksu. Peeling rewelacyjnie wygładza dłonie, jest bardzo delikatny i dobrze zmielony, nie powoduje podrażnień. Jego formuła jest idealnie dobrana do delikatnej skóry dłoni.
Maseczka natychmiast przynosi ulgę suchej skórze, łagodzi szorstkość. Żałuję tylko, że na następny dzień ten cudowny efekt ukojenia i regeneracji znika.. Jeśli zależy Wam na doraźnej pomocy lub chcecie zrobić swoim dłoniom wieczór SPA to jak najbardziej polecam taki zabieg, który możecie wykonać w domowym zaciszu.


Lubicie takie jednorazowe produkty w saszetkach, często fundujecie je swoim dłoniom?

14 komentarzy:

  1. Lubię takie zabiegi :) a peelingi do rąk kocham.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam coś ostatnio bardzo suche dłonie :( może i by mi się przydała taka maska

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie zafundować taki zabieg, bo ostatnio bardzo zaniedbałam swoje dłonie

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam z innej marki i byłam zadowolona z działania, ale mimo wszystko nie często sięgam po takie saszetki :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie kosmetyki w saszetkach, raz na jakiś czas robię tego typu zabiegi moim dłoniom ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. najważniejsze, że jesteś zadowolona :) moja saszetka leży jeszcze w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za takimi saszetkami ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam peeling do rąk i jest to totalnie zbędny kosmetyk :P stosowanie go to straszne zawracanie głowy :p

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie rozwiązania! fajny ratunek dla dłoni, które czasem wymagają takiego spa

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za jednorazowymi saszetkami, zdecydowanie wolę kosmetyki w tubkach, są wygodniejsze i wychodzą taniej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dawno nie miałam nic z eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że efekt jest krótkotrwały.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger