GORVITA ŻEL ZE ŚWIETLIKIEM I KOLAGENEM - ZDROWE OCZY

Cześć. Bardzo cieszę się, kiedy mogę wypróbować nowy krem pod oczy lub żel, lubię testować i odkrywać nowe cudeńka w tej dziedzinie.
Jakiś czas temu w moje łapki trafił żel ze świetlikiem i kolagenem marki Gorvita.
Samą firmę bardzo lubię i cenię sobie jej produkty.
Żel jest wzbogacony kwasem hialuronowym, naturalnym wyciągiem z zielnej herbaty, oczaru wirginijskiego, chabru, bławatka i babki lancetowatej z alantoiną i D - panthenolem.
Ma łagodzić podrażnienia, wygładzać zmarszczki oraz odżywiać delikatną skórę wokół oczu.
Produkt zapowiadał się ciekawie, jak było potem.. zapraszam dalej.



Tubka o pojemności 20 ml. Cena w aptece internetowej 5,99 zł.



MOJA OPINIA:

Ostatnio moja skóra pod oczami przeżywa kryzys i jest bardzo wybredna. Mam wrażenie, że wszystkie kosmetyki, które w niedawnym czasie wprowadziłam do swojej pielęgnacji kompletnie sobie z nią nie radzą.
Żel również okazał się klapą, choć nie twierdzę, że jest to produkt beznadziejny.
Może u kobiet młodszych lepiej się sprawdzi i okaże się bardziej skuteczny.
Zacznijmy od konsystencji - jest dość rzadka jak to w przypadku żeli bywa, aplikacja jest dość przyjemna - czujemy, że nakładamy żel, doskonale relaksuje.
Jeśli chodzi o nawilżenie w moim przypadku było bardzo znikome,a  w zasadzie żadne. Dzień w dzień myślałam, że będzie lepiej, Niestety to nie nastąpiło.
Moja skóra piła żel, ale znów wracała do pierwotnego stanu i była sucha.
Produkt mnie nie podrażnił, był bardzo łagodny.
Nie mogę go jednak polecić, jest to jak do tej pory najsłabszy produkt Gorvity jaki miałam przyjemność stosować.


Macie jakiś ulubiony produkt marki Gorvita?
Pozdrawiam:*

11 komentarzy:

  1. u mnie produkty żelowe całkowicie nie sprawdzają się niestety więc nawet po nie nie sięgam :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. mój leży jeszcze w zapasach, ale dlatego, że miałam okazję kilka lat temu go używać:) Pamiętam byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ma tak krótkie działanie ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z kosmetykami tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię produkty te firmy, ale tego żelu nie miałam i raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Glikol propylenowy przyspiesza starzenie się skóry :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam i nie wypróbuję. Skóra pod moimi oczami potrzebuje sporego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja skóra też jest cholernie wybredna, więc się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety mam uczulenie na świetlik :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Martwi mnie pochodna formaldehydu w składzie kosmetyku, który nie tylko nie jest spłukiwany, ale stosowany w bardzo delikatnej okolicy oczu...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger