IDEALNY DEMAKIJAŻ - BIELENDA KOJĄCY PŁYN MICELARNY, LULA PŁATKI KOSMETYCZNE

Hej. Demakijaż to dla mnie bardzo ważny element pielęgnacji. Zawsze dokładnie usuwam makijaż ze swojej twarzy. Testowałam wiele płynów  micelarnych, ale jeszcze żaden tak fantastycznie nie spisał się od pierwszego użycia, produkt marki Bielenda zachwyca od samego otwarcia.

Kojący płyn micelarny ma za zadanie oczyszczać i tonizować naszą skórę, skutecznie usuwać makijaż oraz koić i łagodzić podrażnienia. Przeznaczony jest do cery suchej i wrażliwej.
W przypadku tego kosmetyku wysoka skuteczność oczyszczania wynika z zastosowania Miceli, które wychwytują i usuwają makijaż i inne zabrudzenia. Kwas Hialuronowy wzbogacony o Kompleks Ultra Regenerujący gwarantuje wysokie nawilżenie.
Jak zapewnia producent płyn jest bezzapachowy i bezpieczny przy wrażliwych oczach, dodatkowo nie zawiera parabenów i alkoholu.
Nie wymaga mocnego pocierania ani spłukiwania.

BIELENDA EXPERT CZYSTEJ SKÓRY http://bielenda.pl/serie/expert-czystej-skory


Butelka ma pojemność 400 ml. Płyn widziałam w Kauflandzie, kosztował 17,50 zł.





Płyn jest naprawdę świetny - dokładnie i szybko usuwa makijaż, nie podrażnia skóry.
Jest dosyć wydajny i jego używanie jest czystą przyjemnością.
Wiem, że na pewno do niego powrócę, bo jest to produkt wielokrotnie lepszy od popularnych płynów marki Garnier.

Ale do duetu potrzebne są płatki kosmetyczne.

Płatki marki Lula wykonane są ze 100% bawełny, są mięciutkie, miłe w dotyku.
Jedna strona jest gładka, druga prążkowana.
Są tanie, kosztują nieco ponad 2 zł za 120 sztuk.
To świetne rozwiązanie, aby usprawnić nasz demakijaż, nie potrzebujemy już wielu płatków do usunięcia makijażu.
Zgrany duet - świetny płyn micelarny i niezawodne płatki kosmetycznie pomogą nam w mig usunąć makijaż.

Lula Family SKLEP I FB.





Macie sprawdzone produkty, akcesoria do demakijażu?
Pozdrawiam:*

13 komentarzy:

  1. Mam ochotę na ten płyn :) jak tylko się wyrwę do Rossmanna poszukam go. Kusi mnie też nowy Garnier z olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno poznam się z tym płynem. Co do wacików to jestem wierna zielonym carea z biedronki i nie szukam niczego nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę warto się nim zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie mialam ale na pewno wypróbuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna cena tych płatków, ogólnie sądziłam, że produkty Lula są droższe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie jestem wierna płatkom z Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesli chodzi o demakijaż oczy polecam płyn dwufazowy z blawatkiem z YR.

    OdpowiedzUsuń
  8. Płatki bardzo lubię, a płyn jak na razie leży w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio wiele dobrego czytałam na temat tego płynu micelarnego, ale narazie się nie skuszę, bo mam i uwielbiam Biodermę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak wiesz, również bardzo polubiłam ten płyn, a i płatki przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny duet, z tego co widzę. Wstyd się przyznać ale nie miałam jeszcze nic z Bielendy, a na ten płyn z pewnością się skuszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń